چرا نشان جیپ بر پیشانی واگونییرها حک نشده است؟!

چرا نشان جیپ بر پیشانی واگونییرها حک نشده است؟!

جیپ واگونییر و گرند واگونییر جدید فاقد یک ویژگی مهم جیپ یعنی نشان این خودروساز هستند. حتی با وجود ابعاد بزرگ و فضای زیادی که در این قدبلندان خبرساز وجود دارد، جیپ فضایی برای نصب لوگوی کلاسیک خود پیدا نکرده است. کریستین مونیر مدیرعامل جیپ در مصاحبه با موتور ترند تائید کرده دلیل این کار طراحی خودروها بوده است.

جیپ واگونییر و گرند واگونییر به معنی بازگشت این برند به کلاس شاسی بلندهای لوکس و بزرگ بوده و آمریکایی‌ها امیدوارند با عرضه این خودروها مشتریان بیشتری را به برند خود جذب کنند. انتظار داشتیم جیپ در لوکس‌ترین محصولات خود نشان پر افتخارش را نصب کند اما به نظر می‌رسد این کار ضرورت نداشته است.

مدیرعامل جیپ گفته که شرکت نیازی به نصب لوگوی خود نداشته زیرا واگونییر و گرند واگونییر به خاطر استایل و نام خود کاملاً مشخص است که محصول کدام کمپانی می‌باشند. این نوع از تلاش‌های بازاریابی قبلاً نیز دیده شده به گونه‌ای که فورد از لوگوی خود روی موستانگ و برانکوی جدید استفاده نکرده است. این دو خودرو جزو نمادین‌ترین محصولات فورد هستند و این برند نیازی به نصب لوگوی خود روی آن‌ها به منظور معرفی و بازاریابی آن‌ها ندارد.

جیپ واگونییر و گرند واگونییر فضای پریمیوم جدیدی را در سبد محصولات جیپ به خود اختصاص داده‌اند. قیمت واگونییر از ۵۹۹۹۵ دلار شروع می‌شود درحالی‌که برای گرند واگونییر باید ۸۸۹۹۵ دلار پرداخت کرد هرچند انتخاب چند آپشن باعث می‌شود قیمت این خودرو به فراتر از ۱۰۰ هزار دلار نیز برسد.

با استایل متمایز جیپ و نامی نمادین، شاید واگونییر و گرند واگونییر نیازی به لوگوی جیپ نداشته باشند. ازآنجایی‌که این شاسی بلندهای جدید به عنوان زیربرند لوکس جیپ سر بر آورده‌اند بنابراین مشتاق دیدن آینده این برند و تکامل و رشد آن‌ها بدون نیاز به لوگوی کمپانی هستیم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.