چرا باید چنین بلایی بر سر مزدا RX-7 FD بیاید؟

چرا باید چنین بلایی بر سر مزدا RX-7 FD بیاید؟

چندین دهه است که کیت‌های بدنه جزو ملزومات یک پروژه تیونینگ خودرو است و در این لحظه ما خودروهایی را مشاهده کرده‌ایم که در حالت استاندارد ظاهر ملایمی داشته‌اند اما با برخی تغییرات ظاهری به نمونه‌های بسیار خشن تبدیل شده است و معمولاً در چنین فرایندی چهره خودرو بهبود یافته است.

بهبود ظاهر یک خودرو امری شخصی و سلیقه‌ای است مخصوصاً زمانی که شما این مزدا RX-7 را نگاه کنید که دارای کیت بدنه سفارشی از ژاپن است. این مزدا RX-7 FD3 1995 با قیمت ۵۵ هزار دلاری در eBay عرضه شده است. بنا به دلایلی این خودرو از کیت بدنه سوپر گریدی RE AC987 استفاده می‌کند.

کمپانی RE مسئول تولید برخی از زیباترین کیت‌های بدنه برای محصولات مزدا است اما اگر از ما بپرسید می‌گوییم این کیت برای RX-7 اصلاً زیبا نیست. نسل FD این خودرو بی‌شک جزو زیباترین محصولات دهه ۹۰ میلادی است و چرا باید شما از نمای جلوی پورشه ۹۱۱ در آن استفاده کنید؟ وضعیت بخش عقب خودرو به اندازه جلو بغرنج نیست ولی در هر صورت چراغ‌های گرد جایگزین نمونه‌های استاندارد شده‌اند.

زیر کاپوت این مزدا پیشرانه روتاری ۱۳B-REW قرار دارد و با گیربکس ۵ سرعته همکاری می‌کند و نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. بدنه خودرو به رنگ سفید درآمده است اما رنگ سقف نشان می‌دهد خودرو در ابتدا با رنگ مشکی از کارخانه خارج شده است. RX-7 از رینگ‌های کمیاب و دو تکه AW-7 استفاده می‌کند. این رینگ‌ها به‌صورت انحصاری برای نسل FD3 و در ژاپن تولید شده بودند.

برخلاف بدنه، کابین اکثراً دست نخورده باقی مانده است و با نگاه به پشت آمپرها می‌توان کارکرد ۷۰۱۸۹ کیلومتری را مشاهده کرد. استایل خودرو شاید باب میل افراد زیادی نباشد اما خب شاید در آینده نتوانید نمونه‌های تمیز زیادی از RX-7 را پیدا کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.