چالش آفرود تسلا مدل ۳ و جیپ گلادیاتور در صحرای موهاوه!

چالش آفرود تسلا مدل ۳ و جیپ گلادیاتور در صحرای موهاوه!

زمانی که اولین بار چشممان به عنوان این مقاله و ویدئو خورد با خود فکر کردیم چرا یک نفر باید تسلا مدل ۳ را به عنوان رقیب آفرود جیپ گلادیاتور انتخاب کند؟ جیپ گلادیاتوری که جزو تواناترین و هدفمندترین محصولات آفرود محسوب می‌شود.

تیم گریند هارد پلامبینگ که یک کانال یوتیوب مشهور است محتواهای منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند. این تیم به جمعی از دوستان صمیمی اشاره می‌کند که اقدام به تولید خودروهای دیوانه‌وار در گاراژی کوچک در شمال آیداهو می‌کنند.

گریند هارد مالک یک تسلا مدل ۳ سفارشی و خاص است که قبلاً کاملاً به‌صورت اوراق خریداری شده است. چند نفر از دوستان صمیمی روی این خودرو کار کرده‌اند هرچند بی‌شک برای جیپ مهم نیست که تسلا چه بهبودهایی دارد. گریند هارد می‌گوید:

امروز ما با یک تسلا مدل ۳ سفارشی که قبلاً اوراقی بوده است روانه موهاوه شده‌ایم. ما این خودرو را با یک جیپ گلادیاتور ۱۰۰ هزار دلاری و کاملاً ارتقا یافته مقایسه می‌کنیم. آیا تسلا در زمان عبور از موانع صخره‌ای و آب‌های عمیق زنده خواهد ماند؟ اینجا پاسخ را خواهید یافت

همان‌گونه که می‌بینید آن‌ها مدل ۳ را به همراه گلادیاتور ۱۰۰ هزار دلاری مجهز روانه صحرای موهاوه کرده‌اند تا یکی از منحصربه‌فردترین و جالب‌ترین چالش‌های سال‌های اخیر را رقم بزنند. آن‌ها همچنین یک داور بی‌طرف را هم برای قضاوت درباره عملکرد این دو خودرو انتخاب نموده‌اند. علاوه بر این گریند هارد از عکاس کار اند درایور برای مستندسازی این رقابت دعوت کرده است. این فرد تلاش می‌کند رقابت این دو خودرو را به مقاله‌ای که در نهایت در کار اند درایور منتشر خواهد شد تبدیل کند.

صحرای موهاوه شامل چند ده کیلومتر مسیر گلی، موانع صخره‌ای متعدد و آب‌های عمیق است. اینجا بهشت مالکان محصولات جیپ است هرچند نباید انتظار رفتار خوب طبیعت را با این خودروها داشت.

بدون لو دادن ماجرا می‌گوییم که تسلا مدل ۳ در اوایل مسابقه و پس از روبرو شدن با آب از دور خارج می‌شود. اگرچه این خودرو قبل از حادثه استارت خوبی داشت اما مدل ۳ را نمی‌توان برنده دانشت زیرا همه چالش‌ها را پشت سر نگذاشته است. واضح است که گلادیاتور محصول مناسب‌تری برای چنین مکان‌هایی خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.