پیکاپ های جنرال موتورز با کارکرد بالای ۱.۵ میلیون کیلومتر!

پیکاپ های جنرال موتورز با کارکرد بالای ۱.۵ میلیون کیلومتر!

این خبر بسیار خاصی برای طرفداران پیکاپ های سرسخت است. به تازگی فردی پیدا شده که حداکثر استفاده از پیکاپ خود را کرده است. شما می‌توانید دو پیکاپ بزرگ جنرال موتورز با کارکرد مجموع بیش از ۲.۴ میلیون کیلومتر را مشاهده کنید! اولین خودرو یک جی ام سی سیرا HD مدل ۲۰۱۵ است که کارکرد بالای ۸۰۰ هزار کیلومتری داشته ولی پیکاپ دوم که یک شورولت سیلورادو HD مدل ۲۰۰۷ است واقعاً جلب‌توجه کرده و کارکرد بیش از ۱.۶ میلیون کیلومتر را ثبت کرده و البته هنوز هم از قوای محرکه اصلی خود استفاده می‌کند.

مالک هر دو پیکاپ بروک اسمیت است که به‌طور مکرر بین آمریکا و کانادا تردد می‌کند. او به تمامی ایالت‌ها به جز هاوایی سر می‌زند و البته مناطق زیادی از کانادا را نیز پشت سر گذاشته است. هر دو پیکاپ از پیشرانه دیزلی دورامکس جنرال موتورز استفاده کرده و سیلورادو ۲۰۰۷ یاد شده هیچ‌گونه تعمیر قابل‌توجهی در قوای محرکه نداشته است.

اسمیت می‌گوید که شورولت ۲۰۰۷ را به‌صورت صفرکیلومتر خریداری کرده و جدای از هزینه‌های نگهداری معمول، انژکتورهای سوخت را در کارکرد حدود ۸۰۰ هزار کیلومتر تعویض کرده است. او همچنین مبدل گشتاور گیربکس اتوماتیک آلیسون خودرو را در کارکرد حدود ۶۴۰ هزار کیلومتر تعویض کرده است. البته دلیل تعویض مبدل گشتاور کیفیت بد آن نبوده بلکه مالک به دنبال اطمینان خاطر بیشتر به خاطر کشیدن محموله‌های سنگین بوده است.

اما دلیل خرید سیرا ۲۰۱۵ نیز نیاز به پیکاپی جدیدتر بوده و اسمیت از عمر بالای پیکاپ قبلی خود آگاه بوده است. هزینه‌های نگهداری سیلورادو در نهایت بالا می‌رفته و بنابراین او بجای خرج مبلغ زیاد برای سیلورادو یک دستگاه سیرا با کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر را خریده است.

ویدئوی منتشر شده از این پیکاپ ها داستان را به‌صورت کامل بازگو می‌کند و در آن درباره همه‌چیز از فشار لاستیک گرفته تا بهترین روش یدک کشی و… صحبت شده است. اگر علاقه زیادی به پیکاپ ها دارید حتماً این ویدئوها را تماشا کنید تا اطلاعات زیادی از آن‌ها به دست آورید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.