پیکاپ جدید پژو برای چین با ماسک پنهان چانگان!

پیکاپ جدید پژو برای چین با ماسک پنهان چانگان!

گروه خودروسازی پژو-سیتروئن و شرکت چانگان آماده‌ی عرضه‌ی پیکاپ جدید پژو در بازار چین هستند. این خودرو در واقع نسخه‌ی ریبج شده از پیکاپ چانگان کای چنگ F70 می‌باشد.

بر پایه‌ی تصاویر منتشر شده می‌توان گفت این دو خودرو ظاهر بسیار مشابهی داشته و تنها لوگوی پژو در بخش جلو باعث تمایز هر دو پیکاپ می‌شود.

اگرچه ظاهر خودرو خیلی مدرن به نظر نمی‌رسد اما کابین نسبتاً به‌روز است. در این بخش می‌توان سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش تبلت مانند را بالای داشبورد دید. فرمان چندکاره و طراحی جالب دکمه‌های کنسول مرکزی نیز از دیگر ویژگی‌های داخلی پیکاپ جدید پژو می‌باشند.

این خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۹ لیتری دیزلی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می‌کند. همین پیشرانه در دل نسخه‌ی چینی پیکاپ پژو یعنی F70 هم بکار رفته است.

طول/عرض/ارتفاع پیکاپ چانگان به ترتیب برابر با ۵۳۳۰/۱۸۷۵/۱۹۳۰ میلی‌متر بوده و فاصله‌ی بین محوری آن نیز ۳۱۸۰ میلی‌متر می‌باشد. انتظار می‌رود همین تناسبات در پیکاپ پژو هم حفظ شود.

پیکاپ جدید پژو تنها مختص بازار چین بوده و فرانسوی‌ها علاقه‌ای به عرضه‌ی آن در بازارهای جهانی ندارند.

بد نیست بدانید پژو از سال ۲۰۱۷ تاکنون پیکاپی را در بازار آفریقا عرضه می‌کند که خودروی کاملاً متفاوتی بوده و بر پایه‌ی نیسان اتو ریچ جدید ساخته می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.