پیش نمایش C63 جدید مرسدس

پیش نمایش C63 جدید مرسدس

بعد از رندرهای اولیه بالاخره مرسدس از نخستین جزییات مدل های ۲۰۱۶ کوپه C63 AMG و همچنین C63 AMG S پرده برداشت؛ خودرویی که زمان رونمایی رسمی و انتشار اطلاعات کامل تر آن در کمتر از دو هفته دیگر و در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴ خواهد بود . . .

از C63 AMG شروع کنیم؛ تغییر سپرها، افزوده شدن رکاب های جانبی، رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی و دیفیوزر عقب که در دو طرف آن با اگزوزهای دوبل احاطه شده را باید وجه تمایز این خودرو با مدل های استاندارد آن دانست.

ظاهر اسپرت C63 به درون کابین آن نیز سرایت کرده چون صندلی های میکروفیبر/چرمی دارد، قسمت زیرین فرمان تخت شده و میدونی های آن از جنس فولاد ضدزنگ است. داشورد با روکش ARTICO، تریم آلومینیومی، صفحه کیلومتر AMG و کفپوشی که روی آن نام AMG حک شده نیز از دیگر مشخصه های کابین خودروست.

اما در C63 AMG S نباید منتظر تغییرات بسیار زیاد نسبت به C63 AMG باشیم؛ البته این مدل چندین ویژگی خاص خودش را دارد مانند تریم مشکی براق، رینگ های ۱۹ اینچی، ترمزهای کامپوزیتی، بهبود محورهای جلو و عقب و نهایتا قفل الکترونیکی دیفرانسیل عقب.

حالا به سراغ پیشرانه می رویم. مرسدس برای این خودرو از انجین ۴.۰ لیتری V8 با توربوهای دوقلو بهره گرفته که در هردو مدل با گیربکس ۷ سرعته AMG Speedshift تحویل مشتریان می شود:

مدلC63 AMGC63 AMG S
قدرت۴۷۰hp۵۰۰hp
گشتاور۶۵۰nm۷۰۰nm
شتاب۴.۲sec۴.۱sec
حداکثر سرعت۲۵۰km/h۲۵۰km/h

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.