پیش ثبت‌نام خریداران ونزوئلایی برای ایران‌ خودرو تارا و دنا

پیش ثبت‌نام خریداران ونزوئلایی برای ایران‌خودرو تارا و دنا

چند روز پیش خبر مربوط به استقبال مشتریان ونزوئلایی از خودروهای گروه سایپا یعنی کوییک و ساینا در نمایشگاه اختصاصی علمی، فناوری و صنعتی ایران در ونزوئلا منتشر شد. همان‌طور که گفته شد مردم ونزوئلا به خاطر شرایط ناشی از تحریم‌ها و تورم شدید وضعیت سختی را تجربه می‌کنند و از نظر زیرساخت‌های حمل‌ونقل در شرایط خوبی نیستند. همین امر می‌تواند یک فرصت بالقوه برای سایپا و ایران‌خودرو جهت عرضه محصولاتشان در این کشور باشد.

در همین رابطه مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران‌خودرو خبر امضای تفاهم‌نامه صادرات تارا و دنا پلاس به ونزوئلا در سال‌های آینده را داده است. به گزارش میدونی و به نقل از ایکوپرس، محسن نیک‌بین پیش‌شرط صادرات این خودروها به بازار ونزوئلا را ایجاد زیرساخت‌های لازم دانست. او اظهار داشت:

با توجه به استقبال مردم ونزوئلا از تنوع و کیفیت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، با توسعه زیرساخت‌های تولید در این کشور، زمینه اجرای تفاهم‌نامه و صادرات محصولات ایران‌خودرو از جمله تارا و دنا پلاس فراهم خواهد شد.

نیک‌بین با اشاره به بازدید مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا از محصولات ایران‌خودرو در این نمایشگاه که در شهر کاراکاس برگزار شد اظهار داشت: محصولات ایران‌خودرو موردتمجید و استقبال وی قرار گرفته است و با توجه به سابقه همکاری و تفاهم‌های صورت گرفته، صادرات محصولات ایران‌خودرو به این کشور از سر گرفته خواهد شد. نیک‌بین خاطرنشان ساخت:

با توجه به درخواست مردم برای خرید تارا و دنا پلاس، به‌زودی دولت ونزوئلا به پیش ثبت‌نام از متقاضیان این خودروها اقدام خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.