پیش‌ فروش G9 بهمن موتور به زودی آغاز می‌شود

پیش‌ فروش G9 بهمن موتور به زودی آغاز می‌شود

جدیدترین محصول بهمن موتور، یک پیکاپ پهن‌پیکر ساخت چین از شرکت ZX AUTO است. این مدل با نام ZTE G9 و ترالرد (Terralord) در کشورهای مختلف فروخته می‌شود.

شرکت ZX AUTO یکی از خودروسازان نسبتا کوچک چین است که صرفا وانت و شاسی بلند تولید می‌کند. این مجموعه در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده و بسیاری از محصولات خود را براساس خودروهای تولیدی گروه بایک (Baic) می‌سازد.

طراحی G9 ترکیبی الهام‌گرفته از وانت‌های مشهور امریکا، خصوصا فورد F-150 و  دوج رم است. این خودرو با طول ۵۶۹۲ میلی‌متر، عرض ۲۰۴۵ میلی‌متر و ارتفاع ۱۹۲۰ میلی‌متر، همراه فاصله محوری ۳۵۱۳ میلی‌متر، یکی از بزرگ‌ترین خودروهای مونتاژ ایران خواهد بود.

پیکاپ بهمن موتور G9 مشابه بسیاری دیگر وانت‌های دو دیفرانسیل چینی در ایران، مجهز به موتور ۲ لیتر توربوشارژ با سیستم پاشش مستقیم سوخت (GDI) است. این مدل، ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. پیکاپ G9 احتمالا همراه با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF در ایران عرضه می‌شود.  علاوه‌بر سیستم دو دیفرانسیل، اکسل‌های تقویت‌شده با فنربندی مناسب رانندگی آفرود از آلیاژ آلومینیوم منیزیم برای G9 استفاده شده است.

مدل جدید ZTE G9 در بازاز چین، ۱۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار یوآن، معادل ۲۱ هزار تا ۲۹ هزار دلار قیمت دارد. بر این اساس، می‌توان قیمت نهایی G9 بهمن موتور را حدود یک میلیارد تا ۱/۲ میلیارد تومان پیش‌بینی کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.