پیش‌نمایشی از چهرهٔ فیس‌ لیفت ب‌ ام‌ و X7 با جنجال جدید چراغ‌های دوقسمتی!

پیش‌نمایشی از چهرهٔ فیس‌لیفت ب‌ام‌و X7 با جنجال جدید چراغ‌های دوقسمتی!

طی چند سال اخیر ب‌ام‌و با طراحی‌های عجیب و خصوصاً جلوپنجره‌های بزرگ، جنجال زیادی به پا کرده و آماج انتقادات فراوانی شده است؛ اما بنظر می‌رسد باواریایی‌ها قصد ندارد از موضع خود کوتاه بیایند و به دنبال ایجاد جنجال تازه‌ای هستند زیرا تصاویر جاسوسی در برخی از محصولات جدید ب‌ام‌و مثل فیس‌لیفت X7 خبر از چراغ‌های جلوی دوقسمتی داده‌اند.

البته این طرح چراغ جلو را سال‌ها است که در خودروهای مدرن دیده‌ایم. یکی از اولین خودروهایی که از این چراغ‌ها استفاده کرد، نسل اول نیسان جوک در سال ۲۰۱۰ بود و بعداً خودروهای زیادی مثل هیوندای سانتافه و جیپ چروکی هم همین رویه را دنبال کردند اما کمتر کسی فکر می‌کرد که ب‌ام‌و هم در این مسیر حرکت کند؛ اما چه خوب و چه بعد، این شرکت تصمیم به استفاده از این طراحی بحث‌برانگیز گرفته و از چراغ‌های دوقسمتی نه‌فقط در فیس‌لیفت X7 بلکه در نسل بعدی سری ۷ و کراس‌اوور جدید X8 هم استفاده خواهد کرد.

حال وب‌سایت روسی Kolesa با طراحی رندرهایی تلاش کرده پوشش‌های استتاری مزاحم را کنار بزند و چهرهٔ احتمالی فیس‌لیفت X7 را به نمایش بگذارد. با توجه به این رندرها و همینطور تصاویر جاسوسی، می‌توان فهمید که جلوپنجرهٔ X7 همچنان بزرگ خواهد ماند اما برخلاف M3 و M4 و همینطور محصولات الکتریکی جدید ب‌ام‌و، این جلوپنجره تا پایین ادامه پیدا نخواهد کرد. هرچند تغییرات بخش جلویی X7 بزرگ هستند اما در عقب خودرو انتظار تغییرات چندانی را نداریم و احتمالاً فقط شاهد تغییراتی جزئی در گرافیک چراغ‌های عقب و سر اگزوزهای جدید برای نسخهٔ داغ M50i خواهیم بود.

در داخل X7 فیس‌لیفت اما تغییراتی اساسی صورت خواهد گرفت زیرا تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که در اینجا مثل نسل جدید سری ۲ اکتیو تورر و همینطور کراس‌اوور الکتریکی iX، طراحی جدیدی با نمایشگرهای به هم چسبیده ارائه خواهد شد. پروتوتایپ‌های فیس‌لیفت سری ۳ هم با همین طراحی دیده شده‌اند که این یعنی احتمالاً در نهایت همهٔ محصولات ب‌ام‌و از این طراحی بهره‌مند خواهند شد. فیس‌لیفت ب‌ام‌و X7 احتمالاً سال آینده رونمایی خواهد شد اما پیش آن تا چند هفتهٔ دیگر شاهد معرفی مدل جدید X8 یا XM خواهیم بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.