پیش‌بینی عملکرد و فروش قدرتمند جنرال موتورز در سال جاری

پیش‌بینی عملکرد و فروش قدرتمند جنرال موتورز در سال جاری

مدیر ارشد مالی جنرال موتورز آقای «Chuck Stevens» گفته است که انتظار می‌رود امسال یک سال دیگرِ بسیار قدرتمند برای این شرکت باشد. وی همچنین درآمد این غول آمریکایی طی امسال را هم پیش‌بینی کرده است. او در این‌باره گفته است که به لطف بهبود اوضاع اقتصادی و کاهش قیمت سوخت، پیش‌بینی می‌شود همچنان رشد فروش محصولات GM ادامه پیدا کند. در این راستا، مدت‌زمان انتظار فروش ساخته‌های جنرال موتورز از ۹۸ روز در پایان ماه مارس به حدود ۹۰ روز در ماه ژوئن خواهد رسید و تا پایان سال ۲۰۱۷ به حدود ۷۰ روز می‌رسد. علاوه بر این، ترکیبی از شاخص‌های اقتصادی و کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد که GM به حاشیهٔ سود ۱۰ درصدی دست پیدا کند.

این اظهارات مدیر ارشد مالی GM تنها چند روز پس از انتشار آمار ناامیدکنندهٔ فروش کلی خودرو در ایالات‌متحده مطرح شده است به‌گونه‌ای که آمار فروش وسایل نقلیهٔ سبک در ماه مارس امسال نشان از فروش سالانه‌ای در حدود ۱۶.۶ میلیون دستگاه دارد درحالی‌که تحلیلگران فروش ۱۷.۲ میلیون دستگاهی را پیش‌بینی کرده بودند. همچنین فروش خودرو در سه‌ماههٔ نخست سال ۲۰۱۷ در ایالات‌متحده نیز ۱.۶ درصد کاهش داشته است. البته پیش‌ازاین نگرانی‌هایی مبنی بر اینکه ممکن است فروش خودرو در ایالات‌متحده پس از یک دورهٔ رونق شش‌ساله کاهش پیدا کند مطرح شده بود و حالا این آمار به این نگرانی‌ها افزوده است.

در همین حال دویچه بانک آلمان طی گزارشی هشدار داده است که شرایط بازار خودرو در سال جاری شبیه به سال ۲۰۰۴ خواهد بود و از عرضهٔ بیش‌ازحد خودرو به بازار ابراز نگرانی کرده است. بااین‌حال همچنان پیش‌بینی‌های فروش خودرو سال ۲۰۱۷ در ایالات‌متحده مثبت باقیمانده‌اند به‌نحوی‌که انجمن ملی نمایندگی‌های خودرو، فروش ایالات‌متحده را ۱۷.۱ میلیون دستگاه پیش‌بینی کرده است که در این صورت کاهشی ۱ تا ۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۶ خواهد داشت. ادموندز نیز فروش خودروی امسال آمریکا را ۱۷.۲ میلیون دستگاه پیش‌بینی نموده است؛ و نهایتاً LMC Automotive نیز در خوش‌بینانه‌ترین حالت پیش‌بینی فروش ۱۷.۶ میلیون دستگاه را برای امسال داشته است که ۰.۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در این صورت سال ۲۰۱۷ سومین سال متوالی خواهد بود که رکورد فروش خودرو در ایالات‌متحده را از خود بجای خواهد گذاشت.

اما استیونس گفته است که جنرال موتورز هنوز هم انتظار فروش حدود ۱۷.۵ میلیون دستگاه خودروی سبک را برای امسال در ایالات‌متحده دارد که کمی کمتر از رکورد فروش ۱۷ میلیون و ۵۵۰ هزار دستگاهی سال گذشته است؛ بنابراین GM معتقد است که آمار فروش خودرو در سه‌ماههٔ نخست سال جاری با توجه به فصل زمستان مناسب بوده و در این سه ماه توزیع فروش به‌طور مساوی صورت گرفته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.