پیشنهادهای لیزینگی جدید برای هوندا آکورد ۲۰۱۸

پیشنهادهای لیزینگی جدید برای هوندا آکورد ۲۰۱۸

پس از عملکرد ضعیف هوندا آکورد جدید در امر فروش، این خودروساز ژاپنی بهای لیزینگ سدان خود در آمریکا را تا ۱۱۰۰ دلار کاهش داد.

بنا به گزارش Cars Direct، هم‌اکنون آکورد ۱.۵T LX 2018 را می‌توان با پیش‌پرداخت ۲۳۹۹ دلاری و پرداخت ماهانه ۲۴۹ دلاری (اقساط ۳۶ ماهه) لیزینگ کرد که نشان دهنده کاهش ۸۰۰ دلاری پیش‌پرداخت است. همچنین هزینه کاری لیزینگ این خودرو با کاهش ۲۲ دلاری از ۳۳۸ به ۳۱۶ دلار در ماه رسیده است.

افرادی که به دنبال مدلی مجهزتر هستند می‌تواند آکورد ۱.۵T EX را با پیش‌پرداخت ۲۶۹۹ دلار و اقساط ماهیانه ۲۸۹ دلار (اقساط ۳۶ ماهه) لیزینگ کنند. پیش‌پرداخت کنونی در مقایسه با مبلغ ۳۷۹۹ دلاری قبلی کاهش قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. آکورد ۲.0T اسپورت نیز به لطف کاهش ۱۰ دلاری اقساط ماهانه و کاهش ۹۰۰ دلاری پیش‌پرداخت ارزان‌تر از قبل شده است. پیش‌پرداخت اولیه این خودرو هم‌اکنون ۳۰۹۹ دلار می‌باشد.

علیرغم این پیشنهادی لیزینگی جدید، هوندا آکورد ۲۰۱۸ هنوز هم در مقایسه با برخی رقبا بسیار گران‌تر نشان می‌دهد. برای مثال اقساط ماهانه آکورد LX در سان‌فرانسیسکو ۶۱ دلار بیشتر از تویوتا کمری SE قابل‌مقایسه است.

ماه پیش هوندا خبر از کاهش ۱۰ درصد فروش سال‌به‌سال آکورد داده بود. حال باید منتظر ماند و دید نسل جدید این خودرو که تحسین کارشناسان صنعت خودرو را برانگیخته می‌تواند دل مشتریان را نیز به دست آورد یا خیر.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.