پیشرانه ۶ سیلندر فراری ۲۹۶ GTB، عنصری کلیدی در سواری هیجان‌انگیز

پیشرانه ۶ سیلندر فراری ۲۹۶ GTB، عنصری کلیدی در سواری هیجان‌انگیز

محصولات فراری همواره به خاطر پیشرانه‌های ۸ یا ۱۲ سیلندر خود مشهور شده‌اند. البته با عرضه ۲۹۶ GTB جدید، این برند ایتالیایی نیروگاهی تازه‌نفس که دارای ۶ سیلندر است را روانه بازار نموده است. از اوایل دهه ۷۰ میلادی تاکنون محصولی از فراری با پیشرانه ۶ سیلندر تولید نشده بود. فراری به وضوح می‌خواهد نشان دهد استفاده از پیشرانه‌ی کم‌حجم هیچ تأثیری روی هیجان محصولاتش نگذاشته و به همین خاطر ویدئویی هیجان‌انگیز که روی قوای محرکه ۲۹۶ GTB تمرکز دارد را منتشر نموده است. در این کلیپ می‌توانیم سوپرکار جدید فراری را ببینیم که در پیست یاس مارینا به شدت تحت‌فشار قرار گرفته و سپس روانه خیابان‌های ابوظبی می‌شود.

البته که فراری از پیشرانه ۶ سیلندر قدیمی در ۲۹۶ GTB استفاده نکرده است. در واقع این یک پیشرانه ۲.۹ لیتری توئین توربوی جدید ۱۲۰ درجه‌ای است که قدرت ۶۵۴ اسب بخاری تولید کرده و قوی‌ترین پیشرانه ۶ سیلندر موجود در خودروهای تولیدی می‌باشد. همچنین جدیدترین سوپرکار فراری از یک پیشرانه الکتریکی ۱۶۴ اسبی سود می‌برد که به‌صورت ساندویچی بین گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه و پیشرانه اصلی قرار گرفته است. به این ترتیب ۲۹۶ GTB قدرت ترکیبی ۸۱۹ اسب بخاری و گشتاور ۷۴۰ نیوتون متری دارد. این نیرو منحصراً به چرخ های عقب فرستاده می‌شود.

ما در این کلیپ می‌توانیم صدای پیشرانه را نیز بشنویم. مشخص است که قوای محرکه هیبریدی فراری همان نعره‌های نیروگاه‌های ۸ و ۱۲ سیلندر مشهور فراری را ندارد اما فکر نمی‌کنیم که مشتریان نگرانی چندانی دراین‌باره داشته باشند. در واقع آن‌ها می‌خواهند لذت سواری با این اسب تازه‌نفس و چموش را تجربه کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.