پیشرانه‌های ۸ سیلندر AMG حدود ۱۰ سال دیگر زنده می‌مانند

پیشرانه‌های ۸ سیلندر AMG حدود ۱۰ سال دیگر زنده می‌مانند

روزهای اخیر اخبار خوبی از مرسدس و AMG به گوش نمی‌رسد و اخباری از مشکلات کیفیتی پیشرانه‌های ۸ سیلندر این برند در آمریکا به گوش رسیده است. فیلیپ شیمر که مسئول بازوی پرفورمنس مرسدس است اخبار خوبی را منتشر کرده و گفته که پیشرانه ۴ لیتری توئین توربوی AMG حتی با وجود الکتریکی سازی قابل‌توجه کمپانی مادر یعنی دایملر شانس زیادی برای زنده ماندن خواهد داشت.

رود اند تراک از شیمر درباره آینده پیشرانه ۸ سیلندر AMG پرسیده و او گفته است:

من فکر می‌کنم آینده‌ای برای این پیشرانه وجود خواهد داشت. فکر می‌کنم در ۱۰ سال آینده ما V8 ها را قطعاً خواهیم دید. ما مشتریان زیادی داریم که خودروی خود را دوست دارند و هنوز معتقدم در آینده شاهد خریدارانی خواهیم بود که خودرو را برای استفاده در مدت‌زمان زیاد می‌خرند. ما واقعاً تقاضای زیادی از سراسر جهان داریم.

با اینکه AMG نسل بعدی پیشرانه V8 را به خاطر برنامه‌های الکتریکی سازی نخواهد ساخت اما مهندسان هنوز هم در حال یافتن راه‌هایی برای به‌روزرسانی قوای محرکه کنونی هستند. همچنین پیشرانه درون‌سوز موردبحث به بخش مرکزی قوای محرکه پلاگین هیبریدی تبدیل شده و این موضوع در مدل جدید GT 63 S E پرفورمنس دیده شده است. این پیشرانه درون‌سوز با واحد الکتریکی در عقب همکاری کرده تا قدرت کلی ۸۳۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۰۰ نیوتون متری تولید کند و آن را به قوی‌ترین محصول تاریخ AMG به جز هایپرکار وان بدل کند.

اگرچه V8 یاد شده تا ۱۰ سال آینده در دسترس خواهد بود اما حالت منطقی این است که تنها محصولات سطح بالای AMG از آن استفاده کنند. نسل بعدی C63 و احتمالاً GLC 63 پیشرانه ۴ لیتری را از دست داده و از پیشرانه ۴ سیلندر الکتریکی شده AMG 45 استفاده خواهند کرد. احتمالاً E63 نیز برخی سیلندرهای خود را از دست می‌دهد اما هنوز مشخص نیست این امر چه زمانی اتفاق می‌افتد.

در نظر داشته باشید مرسدس علاقه خود به الکتریکی شدن کامل تا پایان دهه جاری میلادی را ابراز کرده است. AMG قبلاً با EQS 53 وارد بازی الکتریکی‌ها شده و احتمالاً EQE 53 نیز به زودی روانه بازار خواهد شد چراکه قبلاً شاهد تست پروتوتایپ های آن بوده‌ایم.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.