پیشرانه‌های نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۷ مشخص شدند

پیشرانه‌های نسل بعدی ب‌ام‌و سری ۷ مشخص شدند

نسل جدید ب‌ام‌و سری ۷ با تغییرات کاملی مثل چراغ‌های جلوی دوقسمتی و نسخهٔ تمام الکتریکی برای مدل ۲۰۲۳ آماده خواهد شد اما حالا گزارشی لیست موتورهای بنزینی آن‌را اعلام کرده است. هرچند این روزها قوای محرکهٔ بسیاری از خودروها به الکتریکی تبدیل شده است اما این گزارش برای دوستداران موتورهای درون‌سوز خبرهای خوبی دارد. به گزارش ب‌ام‌و بلاگ، نسخهٔ پایهٔ سری ۷ جدید با نسخه‌ای بسیار ارتقاءیافته از پیشرانهٔ شش سیلندر خطی B58 ارائه خواهد شد. این موتور در مدل ۷۳۵i حدود ۲۷۰ اسب بخار و در ۷۴۰i حدود ۳۷۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

انتظار می‌رود نسخهٔ بروز شدهٔ این موتور در مدل‌های X5، X6 و X7 هم ارائه شود اما به‌احتمال‌زیاد معرفی اولیهٔ آن در نسل جدید سری ۷ خواهد بود. هرچند نسخهٔ بروز شدهٔ موتور B58 قطعاً با استقبال زیادی مواجه خواهد شد اما طرفداران ب‌ام‌و احتمالاً به خاطر پیشرانهٔ V8 جدید سری ۷ مدل ۲۰۲۳ بیشتر هیجان‌زده می‌شوند. گفته می‌شود این پیشرانه که با کد داخلی S68 شناخته می‌شود، بر اساس پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری توئین توربوی N63 کنونی ساخته خواهد شد و از سیستم هیبریدی برخوردار خواهد بود. به گفتهٔ ب‌ام‌و بلاگ، خروجی این موتور باید حدود ۵۳۵ اسب بخار باشد و مثل نسخهٔ جدید موتور ۳ لیتری B58، این هشت سیلندر جدید هم باید به زیر کاپوت دیگر محصولات ب‌ام‌و راه پیدا کند.

و نهایتاً به نسخهٔ تمام الکتریکی نسل جدید سدان پرچم‌دار ب‌ام‌و می‌رسیم که قطعاً پیشرفته‌ترین نسخهٔ آن خواهد بود. با توجه به گزارش‌های اولیه، سری ۷ جدید به لطف برخورداری از پکیج باطری بزرگ و دو موتور الکتریکی که به هر چهارچرخ نیرو می‌دهند، می‌تواند تا ۶۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشد که آن‌را به قوی‌ترین عضو خانوادهٔ این سدان پرچم‌دار آلمانی تبدیل خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.