پیشرانه‌های اسکای اکتیو ۳ مزدا با راندمانی استثنایی

مزدا در حال توسعه تکنولوژی پیشرانه بنزینی جدیدی است که می‌تواند به اندازه یک پیشرانه الکتریکی پاک باشد.

مدیر قوای محرکه این برند ژاپنی در خلال برگزاری کنفرانسی فنی به تولید چنین پیشرانه‌ای اشاره کرده و البته گفته که قوای محرکه یاد شده نام اسکای اکتیو ۳ را به خود خواهند گرفت.

بنا به گفته میتسو هیتومی، هدف اصلی این تکنولوژی افزایش راندمان گرمایی بوده بنابراین میزان انرژی گرمایی تلف شده کم خواهد شد و در عین حال کارایی آن بهبود خواهد شد.

هیتومی می‌گوید اگر مزدا بتواند راندمان گرمایی پیشرانه‌های خود را به میزان ۲۷ درصد افزایش دهد بنابراین خواهد توانست به میزان آلایندگی یک خودروی الکتریکی شده دست یابد. همچنین اگر میزان آلاینده‌های کربن دی‌اکسید تا ۲۵ درصد کاهش یابد پیشرانه‌های بنزینی مزدا قادر خواهد بود از نظر مصرف سوخت با محصولات الکتریکی برابری کند.

بر پایه نتیجه گیری‌های خود مزدا، زمانی که تمامی این فرایندها اندازه‌گیری می‌شود، برخی خودروهای الکتریکی در واقع آلاینده تر از برخی خودروهای بنزینی کم‌مصرف می‌باشند.

درحالی‌که هیتومی چارچوب زمانی برای عرضه نسل جدید پیشرانه‌های اسکای اکتیو ۳ اعلام نکرده اما به این نکته اشاره کرده که تکنولوژی یاد شده می‌تواند شانس بقای پیشرانه‌های احتراق داخلی را افزایش دهد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.