پکیج گیرای جی پاور برای مرسدس E63 S واگن

پکیج گیرای جی پاور برای مرسدس E63 S واگن

جی پاور به خاطر سریع‌تر کردن خودروهای بسیار سریع مشهور شده است. این تیونر آلمانی در سال‌های قبل روی خودروهای پرفورمنسی همچون ب‌ام‌و M3 و شاسی بلندهایی همچون ب‌ام‌و X5 کار کرده است اما هم‌اکنون توجه خود را روی رقیب ب‌ام‌و معطوف کرده است. این مرسدس-ای ام جی E63 S نسل قبل، بنا به گفته جی پاور “گرگی در لباس میش” است!

با قدرت فوق‌العاده‌ی ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ترسناک ۱۰۰۰ نیوتون متری، این خودرو قطعاً لیاقت عبارت یاد شده را دارد. E63 S واگن ارتقا یافته توسط جی پاور ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۹ نیوتون متر گشتاور بیشتر در مقایسه با نسخه استاندارد دارد. این سوپر واگن هم‌اکنون می‌تواند در ۳.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شلیک شود و سقف سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.

کیت افزایش قدرت جی پاور شامل نرم‌افزار پرفورمنس V1 است. این نرم‌افزار ۲۴۳۷ یورو قیمت دارد. توربوهای جدید ۵ هزار یورویی، خروجی‌های اگزوز فولاد ضدزنگ ۲۲۴۰ یورویی و سیستم اگزوز ۳۸۶۶ یورویی نیز به عنوان بخشی از پکیج در دسترس هستند.

از نظر ظاهری این خودرو تفاوت زیادی با نمونه استاندارد ندارد. جی پاور از رینگ‌های ۲۰ اینچی جدید هوریکان با لاستیک‌های پرفورمنس ۶۶۸۱ یورویی سود برده است. این تیونر کار درست می‌گوید با تمامی این تغییرات هنوز هم فضای زیادی برای ۵ سرنشین و وسایل آن‌ها وجود دارد.

قیمت مدل استاندارد مرسدس-ای ام جی E63 S واگن از ۱۰۶۹۵۰ دلار آغاز می‌شود. خریداران با سفارش کیت بیش از ۲۳ هزار دلاری جی پاور بهایی حدود ۱۳۰ هزار دلار را برای این خودرو باید در نظر گیرند؛ اما شک نداریم که یک استیشن ۸۰۰ اسب بخاری ارزش تک‌تک دلارهای پرداخت شده را دارد. خریداران اروپایی می‌توانند این خودرو را از همین امروز سفارش دهند اما آمریکایی‌ها نخواهند توانست پشت فرمان آن بنشینند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.