پکیج پرفورمنس R800 رنتک برای مرسدس E63 و E63 S

پکیج پرفورمنس R800 رنتک برای مرسدس E63 و E63 S

نسخه‌های استاندارد مرسدس-ای‌ام‌جی E63 و E63 S به ترتیب قدرت ۵۷۱ و ۶۱۲ اسب بخاری دارند اما یکی از تیونرهای نام‌آشنای آلمانی به نام رنتک برنامه‌های دیگری برای این دو خودروی توانا تدارک دیده است.

استفاده از پکیج پرفورمنس R800 به معنی افزایش قدرت پیشرانه به عدد احساس‌برانگیز ۸۰۰ اسب بخار در دور پیشرانه ۶۸۰۰ است. حداکثر گشتاور نیز به ۱۰۵۰ نیوتون متر محدود شده که به‌طور قابل‌توجهی بیشتری از گشتاور ۷۵۰ و ۸۵۰ نیوتون متری نسخه‌های استاندارد E63 و E63 S می‌باشد.

مشتریان همچنین می‌توانند سیستم اگزوز با خروجی‌های پوشیده از سرامیک را سفارش دهند که علاوه بر صدای بهتر در حالت‌های رانندگی اسپورت و اسپورت پلاس باعث افزایش ۲۰ اسب بخاری قدرت می‌شود. به همین منوال میزان صدا در حالت کامفورت همانند قبل باقی مانده است.

اما از نظر قیمت، برای خرید پکیج پرفورمنس R800 باید حدود ۱۵ هزار یورو بپردازید. شایان ذکر است پیشرانه و قوای محرکه این خودروها گارانتی ۳ سال/۱۰۰ هزار کیلومتر دارند.

E63 S رنتک در خط مستقیم می‌تواند رکورد ۱۰.۴۳ ثانیه و سرعت ۲۱۴ کیلومتر در ساعت را برای مسافت ۴۰۰ متر ثبت کند. این بهترین رکورد برای E کلاس W213 بوده و رکورد قبلی ۱۰.۶۸ ثانیه‌ای ثبت شده توسط مرسدس-ای‌ام‌جی E63 S با قدرت ۷۷۳ اسب بخار را شکسته است. البته آن خودرو تنها به‌روزرسانی ECU را به همراه داشت درحالی‌که محصول رنتک دارای فیلتر هوای BMC، خروجی‌های سیستم اگزوز سفارشی، ارتقای سیستم سوخت و توربوی به‌روز می‌باشد. 

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.