پژو ۳۰۸ R کانسپت، مهمان جدید نمایشگاه فرانکفورت

پژو ۳۰۸ R کانسپت، مهمان جدید نمایشگاه فرانکفورت

چند ساعت پس از لو رفتن تصاویر پژو ۳۰۸ R مفهومی، پژو رسماً قبل از برگزاری نمایشگاه فرانکفورت آن را رونمایی کرد.

این خودرو دارای یک ظاهر فوق‌العاده تهاجمی می‌باشد که در نگاه اول انسان را به وجد می‌آورد، ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی یکی از نقاط قوت این خودرو به حساب می‌آید. این خودرو دارای یک کیت ویژه بدنه است، سپرهای بزرگ‌تر، رکاب‌های جانبی، کاهش ارتفاع(۲۶ میلی متر) و رینگ‌های عظیم ۱۹ اینچی دو پره ای که در لاستیک‌های ۲۳۵/۳۵ R19 قرار گرفتند از ویژگی‌های جدیدی است که بر روی این خودرو سوار شده‌اند. البته اگر نگاهی هم به عقب خودرو بیندازیم شاهد یک اگزوز دوگانه جدید و یک اسپویلر سقفی می‌شویم. همچنین با انجام این تغییرات،۳۰ میلی متر به عرض خودرو اضافه شده است.

موتور ۱.۶ لیتری THP این خودرو هم از پژو RCZ R قرض گرفته شده است. این موتور در دور ۶ هزار، ۲۷۰ اسب بخار قدرت و در دور موتور ۱۹۰۰ حدود ۳۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه یکی از برترین پیشرانه های تولید شده می‌باشد چرا که ۱۷۰ اسب بخار قدرت برای هر لیتر در نظر گرفته شده است.

این قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته و دیفرانسیل تورسن به محور جلو فرستاده می‌شود. با وجود قدرت بسیار بالا پژو می‌گوید این خودرو دارای مصرف سوخت ترکیبی ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و انتشار ۱۴۵ گرمی گاز CO2 در هر کیلومتر است.

قدرت ترمز این خودرو نیز از کالیپر های چهار پیستونه و دیسک‌های Alcon بدست می‌آید. قطر این دو قطعه در جلو به ترتیب ۳۸۰ میلی متر و ۳۲ میلی متر و در عقب ۳۳۰ میلی متر و ۲۲ میلی متر می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.