پژو ۳۰۸ جی تی ۲۰۱۵

پژو ۳۰۸ جی تی ۲۰۱۵

نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴: نسخه های جدید ۳۰۸GT در پاریس رونمایی شدند؛ خودرویی که از بهار ۲۰۱۵ هم در مدل هاچبک و هم در مدل استیشن (SW) راهی بازار می شود . . .

به لحاظ ظاهری ۳۰۸GT را می توان با سپر جدید جلو، رکاب عریض، جلوپنجره ای تغییریافته، قاب مشکی رنگ آینه بغل ها و LEDهای درون قاب چراغ های جلو که در مجموع تعدادشان به ۶۲ عدد می رسد، تشخیص داد.

همچنین وجود رینگ ۱۸ اینچی Diamant با تایرهای Pilot Sport3 میشلین، خروجی دوبل اگزوز، دیفیوزر عقب و کاهش ارتفاع تعلیق ( ۷ میلیمتر در جلو و ۱۰ میلیمتر در عقب و افزایش سفتی کمک ها (۱۰% در جلو و ۲۰% در عقب)  از دیگر مشخصه های این فرانسوی خواهد بود.

درون کابین ۳۰۸GT نیز شاهد تغییرات اندکی هستیم که روکش چرمی فرمان، میدونی های آلومینیومی، پادری از جنس فولاد ضدزنگ و نهایتا طراحی جدید صفحه کیلومتر از مهم ترین آنهاست.

پژو برای این مدل دو انجین بنزینی و دیزلی ۴ سیلندر را درنظر گرفته است. اولین گزینه مشتریان، انجین ۱.۶ لیتری THP بنزینی با قدرت ۲۰۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر در فاصله دور موتور ۱,۷۵۰ تا ۴,۵۰۰ خواهد بود. مصرف ترکیبی این انجین که با گیربکس ۶ سرعته دستی همراه است، ۴.۷ تا ۴.۸ لیتر و میزان تولید CO2 آن هم به ۱۳۰ تا ۱۳۴ گرم در هر کیلومتر می رسد.

اما دومین گزینه قابل انتخاب مشتریان سفارش انجین ۲.۰ لیتری BlueHDi دیزلی است که با داشتن گیربکس ۶ سرعته اتومات EAT6 احتمالا توجه بسیاری از مشتریان را جلب می کند. چون در کنار قدرت ۱۸۰ اسبی در دور ۳,۷۵۰ و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متری در دور ۲,۰۰۰ مصرف ترکیبی این مدل تنها ۳.۳ تا ۳.۴ لیتر و میزان تولید CO2 در آن هم به ۱۰۳ تا ۱۰۷ گرم در هر کیلومتر می رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.