پژو ۳۰۸ الکتریکی جدید در راه است

پژو ۳۰۸ الکتریکی جدید در راه است

نسل جدید پژو ۳۰۸ در ابتدا علاوه بر پیشرانه‌های درون‌سوز سنتی با دو نوع قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز عرضه خواهد شد اما فرانسوی‌ها به این موارد بسنده نخواهند کرد.

در واقع پژو که هم‌اکنون بخشی از استلانتیس است در حال برنامه‌ریزی برای عرضه نسخه‌های هیبریدی ملایم و تمام الکتریکی از این محصول کامپکت و تازه‌نفس است.

مدیر تولید پژو گفته است:

ما می‌خواهیم مشتریان انتخاب‌های زیادی داشته باشند زیرا بازار بسیار سریع تکامل می‌یابد و ما می‌خواهیم پاسخ مناسبی به این تغییرات داشته باشیم. ما در حال عرضه ۳۰۸ جدید با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی هستیم و قبلاً نیز تصمیم گرفته‌ایم قوای محرکه هیبریدی ملایم و تمام الکتریکی را نیز برای ۳۰۸ جدید ارائه کنیم.

نسخه تمام الکتریکی پژو ۳۰۸ بر پایه پلتفرم EMP2 ساخته خواهد شد و گفته می‌شود قوای محرکه بدون آلایندگی دیگر محصولات پژو-سیتروئن و اوپل همچون تراولر، اسپیس تورر و ویوارو در بطن هاچبک پژو قرار خواهند گرفت. این مدل‌ها از پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متری و باتری استاندارد ۵۰ کیلووات ساعتی بهره می‌برند. البته یک باتری ۷۵ کیلووات ساعتی نیز در دسترس خریداران می‌باشد.

البته باید گفت پژو ۳۰۸ جدید احتمالاً فاقد نسخه PSE اسپورت باشد زیرا فرانسوی‌ها به خاطر فروش پایین و قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه امیدی به موفقیت آن ندارند.

مدیر پژو افزوده است:

این موضوع هنوز نهایی نشده اما بازار به‌طور قابل‌توجهی در حال کوچک شدن است. ما برخی گزینه‌ها را برای محصولات PSE در نظر می‌گیریم اما شانس زیادی برای تولید ۳۰۸ با پیشرانه بسیار قوی قائل نیستیم و زمانی که به قوانین آلایندگی و محدودیت‌ها نگاه کنید خواهید دید که فرصت مناسبی برای عرضه این خودرو وجود ندارد.

بااین‌حال بخش پرفورمنس پژو به زودی گسترش خواهد یافت و محصول دیگری را تولید خواهد کرد. مدیر این برند اشاره‌ای به این خودرو نکرده اما گفته که این محصول پرفورمنس جدید با آلایندگی بسیار پایین را ارائه کرده و لذت رانندگی مناسبی را نیز تحویل مالک خواهد داد. مدیر پژو می‌افزاید:

این بخشی از استراتژی ماست و ما در حال بررسی تولید محصول دیگری توسط PSE هستیم. ما علاقه‌ای به بحث درباره محصولات آتی نداریم اما محصولی تولید خواهیم کرد که دارای آلایندگی پایین، لذت رانندگی و پرفورمنس درخور است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.