پژو ۲۰۸، اقتصادی‌ترین خودروی غیر هیبریدی در اروپا

پژو ۲۰۸، اقتصادی‌ترین خودروی غیر هیبریدی در اروپا

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵: پژو ۲۰۸ محبوب با اصلاحات ظاهری و فنی پا به نمایشگاه ژنو گذاشته است. پیشرانه‌های جدید با کارایی بالا، این خودرو را به کارآمدترین و مقرون به صرفه‌ترین خودروی غیر الکتریکی و غیر هیبریدی اروپا در این کلاس مبدل کرده‌اند.

طراحی ظاهری ۲۰۸ با سپر جدید جلو، جلوپنجره مشبک عریض‌تر با لبه‌های کرومی ضخیم‌تر و چراغ‌های جدید همراه شده است. در قسمت عقب نیز چراغ‌های LED با گرافیک متفاوت سه شاخه تنها تغییر قابل ذکر هستند. بعلاوه چرخ‌های آلیاژی تا اندازه ۱۷ اینچ با طراحی جدید نیز قابل انتخاب می‌باشند.

پژو همچنین از بهبود کیفیت مواد مورد استفاده در کابین در این خودرو صحبت می‌کند. یک سیستم سرگرمی جدید با نمایشگر ۷ اینچی لمسی و آخرین ویژگی‌های اتصال همراه با روشنایی داخلی جدید از تغییرات صورت گرفته می‌باشند.

اما مهم‌ترین تغییرات را باید در زیر درب کاپوت یافت. بهینه‌سازی تمامی موتورهای دیزلی با استاندارد یورو ۶ باعث شده‌اند تا میزان آلاینده‌ها و مصرف سوخت کاهش یابد. موتور ۱.۶ لیتری BlueHDI با سه خروجی ۷۵، ۱۰۰ و ۱۲۰ اسبی دو رکورد مصرف سوخت ۳.۰ لیتر در صد کیلومتر و آلایندگی ۷۹ گرم گاز CO2 در هر کیلومتر را بر جای می‌گذارد. مدل ۱۲۰ اسبی این پیشرانه هنوز با آلایندگی ۹۴ گرم CO2 خودرویی نسبتاً پاک محسوب می‌شود. این پیشرانه با یک گیربکس شش سرعته دستی جفت می‌شود. در بین موتورهای بنزینی هم موتور ۳ سیلندر توربوی ۱.۲ لیتری با قدرت ۱۱۰ اسب بخار، همراه با یک گیربکس ۵ سرعته دستی را می‌توان نام برد.

پژو ۲۰۸ GTi در سی‌امین سالگرد مدل GTi پژو نیز با ویژگی‌هایی اسپرت به‌زودی معرفی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.