پژو ۲۰۵ GTi 1989 گران‌تر از ۲۰۸ GTi جدید

پژو ۲۰۵ GTi 1989 گران‌تر از ۲۰۸ GTi جدید

شکی وجود ندارد که ۲۰۵ GTi مهم‌ترین مدل برای پژو بوده و در سگمنت خود نیز به عنوان یک قهرمان مطرح بوده است اما آیا این خودرو می‌تواند باارزش‌تر از ۲۰۸ GTi مدرن باشد؟

بستگی دارد. عملاً پدربزرگ کلاسیک با طراحی پایه‌ای خود و فقدان تکنولوژی‌هایی که مقداری از لذت خالص رانندگی را می‌دزدد، نمی‌تواند با نوه‌ی مدرن خود مقایسه شود.

خیلی از افراد فکر می‌کنند که ۲۰۵ GTi هیجان‌انگیزتر بوده و یکی از همین افراد ۳۰۹۳۸ پوند (۴۰۴۲۷ دلار) را برای یک نمونه‌ی دست نخورده پرداخت کرده است. این خودرو که در SilverstoneAuctions سال ۲۰۱۶ فروخته شده در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است.

این خودرو از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ استفاده نشده اما در طی این زمان به‌صورت معمولی استارت خورده و رانده شده تا اطمینان حاصل شود که پیشرانه و گیربکس آسیبی نمی‌بینند. کیلومتر شمار خودرو عدد ۱۲۸۲۵ کیلومتر را نشان می‌دهد، رنگ خودرو اصلی است و نما، رانندگی و همه‌چیز آن درست شبیه خودروی صفرکیلومتر است. این خودرو به حدی شبیه نمونه‌ی صفر است که شما می‌توانید به نمایندگی پژو بروید و این خودرو را که به عنوان بهترین هاچبک ساخته شده در تمام دوران شناخته می‌شود به آن‌ها بفروشید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.