پژو ۲۰۰۸ GT با شیفتر دنده الکترونیکی معرفی شد

پژو ۲۰۰۸ GT با شیفتر دنده الکترونیکی معرفی شد

پژو ۲۰۰۸ جدیدترین خودرویی است که بجای دسته‌دنده سنتی از دکمه‌ها و سوئیچ‌ها استفاده کرده است. البته این شیفتر الکترونیکی فقط برای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک پرچم‌دار پژو قابل سفارش است. شاسی‌بلند کوچک پژو ۲۰۰۸ GT مدل ۲۰۲۲ به دیگر خودروهایی که از شیفتر دنده دکمه‌ای استفاده می‌کنند پیوسته است. این شیفتر جدید در تمامی نمونه‌های مدل ۲۰۲۲ پژو ۲۰۰۸ GT اسپرت نصب می‌شود و بجای دسته‌دنده مرسوم از دکمه‌های ویژه برای حالت‌های دنده‌عقب، خلاص و حرکت استفاده شده است. همچنین سوئیچ‌های خاصی برای حالت پارک و تعویض دستی در نظر گرفته شده است.

این شیفتر الکترونیکی دارای طرح کروم ساتین و مشکی براق است و در باقی بخش‌ها نیز از ظاهر کربنی استفاده شده است. این خودرو به‌صورت استاندارد از ترمز پارک الکتریکی استفاده می‌کند. شیفتر جدید فقط روی مدل پرچم‌دار GT اسپرت در بازار استرالیا نصب می‌شود. این مدل به گیربکس جدیدتر ۸ سرعته اتوماتیک آیسین مجهز است. شیفتر موردبحث بجای ارتباط مکانیکی دارای ارتباط الکترونیکی با گیربکس است.

البته مدل‌های پایه ۲۰۰۸ از همان دسته‌دنده‌های سنتی که ارتباط مکانیکی با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دارند استفاده خواهند کرد. معرفی شیفتر جدید برای ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۲ با افزایش قیمت چند هزار دلاری برای این خودرو همراه شده است. البته دلیل پژو برای این افزایش قیمت نیز نصب سانروف پانورامیک استاندارد و افزایش هزینه‌های تولید بوده است. از دیگر خودروهای دارای دسته‌دنده‌های دکمه‌ای می‌توان به نسل جدید فولکس‌واگن گلف و پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.