پژو نمونهٔ داکار ۳۰۰۸ را معرفی کرد

پژو نمونهٔ داکار ۳۰۰۸ را معرفی کرد

پس‌ازاینکه پژو اوایل سال جاری در مسابقات رالی داکار به پیروزی رسید، قصد دارد از عنوان خود در آیندهٔ این مسابقات که سال آینده در روستاهای آمریکای جنوبی برگزار می‌گردد دفاع کند. حال پژو برای انجام این کار خودروی داکار جدید ۳۰۰۸ را معرفی کرده است.

نسخهٔ داکار پژو ۳۰۰۸ که ۳۰۰۸ DKR نامیده می‌شود جایگزین خودروی قبلی داکار پژو یعنی ۲۰۰۸ DKR که سال گذشته در این مسابقات شرکت کرد می‌شود. ۳۰۰۸ DKR جدید مانند سلف خود به‌صورت تنها دوچرخ محرک عقب ساخته‌ شده است که آن‌را سبک‌تر از تمامی رقبای دو دیفرانسیل خود نموده و مزایای خاص دیگری هم برای آن به همراه دارد.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، خودروی داکار جدید پژو ظاهری شبیه به نسل جدید کراس‌اوور ۳۰۰۸ که چندی پیش رونمایی شد دارد؛ اما در قسمت‌های فنی خودرو تجدیدنظری کلی شده و کل خودرو بهبود و ارتقاء یافته است.

این خودرو مجهز به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربودیزل شده است که برای ارائهٔ گشتاور بیشتر در دور موتورهای پایین‌تر تنظیم شده است. تعلیق به‌طور کامل با پیکربندی جدیدی طراحی شده و جهت پیمودن مسافت‌های طولانی تنظیم شده است. همچنین کل خودرو جهت افزایش قابلیت اطمینان، مهندسی مجدد شده است. حتی سیستم تهویه مطبوع نیز برای حفظ هوشیاری سرنشینان و تمرکز بهتر روی کار، بهبود یافته است.

در ماه آینده «کارلوس ساینر» با خودروی جدید ۳۰۰۸ DKR به رانندگی خواهد پرداخت و تیم عملکرد آن‌را با ۲۰۰۸ DKR به رانندگی «سیرل دسپرس» در مسیری یکسان مقایسه خواهد کرد. با پیوستن «استفان پیترهنسل» قهرمان ۱۲ دورهٔ مسابقات داکار و «سباستین لوب» قهرمان ۹ دورهٔ مسابقات WRC به تیم داکار پژو و همین‌طور استفاده از خودروی جدید ۳۰۰۸ DKR، تیم پژو برای فصل آیندهٔ مسابقات داکار کاملاً مسلح شده است. مسابقهٔ اصلی داکار در ژانویهٔ سال آینده در مسیری جدیدی که از کشورهای آرژانتین، بولیوی و پاراگوئه می‌گذرد برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.