پژو را به چشم برند ارزان‌قیمت نبینید!

پژو را به چشم برند ارزان‌قیمت نبینید!

چشم‌ها را باید شست، جور دیگر باید دید!

پژو می‌گوید دیگر هیچ خودروی مدل پایه‌ای را عرضه نخواهد کرد زیرا رفتار مشتریان استرالیایی نشان داده که آن‌ها به دنبال خودروهای لوکس اروپایی هستند. این را عملکرد صنعت خودرو نشان می‌دهد.

این کمپانی فرانسوی اخیراً در استراتژی قیمتی خود بازنگری کرده و می‌خواهد بیش از پیش با رقبا شاخ‌به‌شاخ شود. البته بنا به گفته‌ی نیک سنیور، رئیس بخش آسیا-اقیانوسیه ی برند پژو، این برند هم‌اکنون ارزش بهتر از همیشه را ارائه می‌کند اما تنها بر روی قیمت خودرو تمرکز نخواهد کرد.

او می‌گوید:

استراتژی ما معرفی برندهایی است که ارزش مناسبی را برای پول پرداختی در کلاس خودروهای لوکس ارائه می‌کنند.

او در خلال عرضه پژو ۳۰۰۸ در استرالیا گفت:

اجازه دهید واضح بگویم، ما ارزان‌ترین برند بازار نخواهیم بود. ما قبلاً استراتژی مشخصی برای حذف تمامی مدل‌های پایه داشته‌ایم زیرا استرالیایی‌ها در سه سال اخیر بیش از هر زمان دیگری به سمت اشرافیت متمایل شده‌اند و میزان علاقه و درصد فروش مدل‌های پایه کاهش یافته است.

سنیور می‌گوید مدل‌های پایه در سه تا چهار سال گذشته حدود ۲۳ درصد از بازار خودرو را در دست داشتند اما هم‌اکنون این آمار به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

سنیور می‌گوید:

مزیت قیمت‌گذاری پایه به دلیل نیاز به اعلام قیمت کامل خودرو کم‌رنگ شده است. به همین دلیل درصد خودروهای فول تر افزایش یافته است. استرالیایی‌ها بجای نگاه به قیمت خودرو، بیش از پیش به ارزش در برابر مبلغ پرداختی فکر می‌کنند.

این استراتژی پژو یعنی حرکت به‌سوی خودروهای لوکس‌تر به خوبی با محصولات برند همخوانی خواهد داشت. این کار با معرفی نسخه‌های GT Line شروع شده و ادامه خواهد یافت.

سنیور در آخر گفت:

این استراتژی قبلاً موفقیت قابل‌توجهی را در بازارهای کلیدی داشته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.