پژو در اندیشه تولید نسخه پرفورمنس تمامی محصولات خود

برنامه پژو برای بازگشت به بازار آمریکا با شک و تردیدهایی همراه شده زیرا این خودروساز به چندین برند دیگر در شرکت جدید استلانتیس پیوسته و حالا چهارمین یا به قولی ششمین خودروساز بزرگ جهان متولد شده است. البته علیرغم ابهام در بازگشت این برند به آمریکا هنوز هم ایده‌های زیادی برای هیجان‌زده شدن طرفداران وجود دارد. اتواکسپرس می‌گوید ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل پژو به دنبال تولید نسخه پرفورمنس تمامی محصولات این برند فرانسوی است.

ایمپاراتو گفته که پژو برنامه‌هایی برای عرضه محصولات اسپورت داشته و اولین آن‌ها که ۵۰۸ با مهندسی پژو اسپورت است پیامی را خواهد فرستاد. پژو ۵۰۸ PSE قوی‌ترین خودروی جاده‌ای تاریخ این برند بوده و قوای محرکه پلاگین هیبریدی آن از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو و دو واحد الکتریکی تشکیل شده و قدرت ۳۵۵ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری دارد. این خودرو در عرض ۵.۲ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

خبرهای مربوط به محصولات پرفورمنس پژو تنها چند روز پس از نهایی شدن ادغام پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر منتشر می‌شود. این دو غول خودروسازی حالا در قالب شرکت استلانتیس فعالیت خواهند کرد، شرکتی که ۱۲ برند را زیر چتر حمایتی خود قرار خواهد داد. هفته پیش ایمپاراتو گفت که ادغام این دو شرکت باعث شده بازگشت پژو به آمریکا قطعی نباشد. البته هنوز گزینه بازگشت به این بازار روی میز قرار دارد هرچند مدیرعامل پژو خواستار تضمین عدم وجود همپوشانی بین برندهای مختلف استلانتیس در بازار آمریکاست.

سؤالاتی درباره حذف احتمالی برخی برندها وجود دارد. برندهای کم فروشی همچون کرایسلر و لانچیا شاید حذف شوند یا اینکه برخی محصولات دیگر برندها را با نشان خود عرضه نمایند. به‌هرحال پژو ۵۰۸ PSE امسال عرضه خواهد شد و جزئیات مربوط به ۳۰۸ جدید نیز طی ماه‌های آتی در دسترس خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 18 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.