پژو با مدل‌های کامپکت و میان سایز به بازار آمریکا می‌رود

پژو با مدل‌های کامپکت و میان سایز به بازار آمریکا می‌رود

چندی پیش پژو سیتروئن رسماً اعلام کرد که قصد دارد سرانجام در سال ۲۰۲۶ به بازار ایالات‌متحده بازگردد. بدیهی است بازگشت این گروه فرانسوی به بازاری که چندین دهه از آن دور بوده یک‌شبه اتفاق نخواهد افتاد و باید پیش از اینکه تصمیم بگیرد چه خودروهایی را در ایالات‌متحده عرضه کند، مطالعات و تحقیقاتی را تکمیل نماید. انتظار می‌رود جزئیات برنامهٔ پژو-سیتروئن برای بازگشت به بازار آمریکا در سال‌های آینده مشخص شود اما حالا اتوموتیو نیوز گزارش داده است که این خودروسازی فرانسوی قصد دارد مدل‌های کامپکت و میان سایز خود را در آمریکا عرضه کند.

فعلاً هیچ اطلاعات بیشتری در این رابطه در دست نیست اما منطق نشان می‌دهد که این برند شیر نشان احتمالاً با کراس‌اوورهای ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ راهی ایالات‌متحده خواهد شد. البته با توجه به زمان‌بندی پژو-سیتروئن برای بازگشت به بازار آمریکا، مطمئناً نسل آیندهٔ این خودروها در این کشور عرضه خواهند شد. رئیس پژو آقای «ژان فیلیپ ایمپاراتو» در نمایشگاه ژنو با اشاره به معرفی احتمالی مدل ۳۰۰۸ در ایالات‌متحده گفته است:

وقتی‌که ما نسل جدید ۳۰۰۸ را معرفی کردیم، بازخوردهای بسیار مثبتی از کالیفرنیا دریافت کردیم به‌گونه‌ای که بسیاری از آن‌ها می‌گفتند وای، این خودروی فوق‌العاده‌ای است

اولین گام پژو-سیتروئن برای بازگشت به بازار ایالات‌متحده راه‌اندازی شرکت اجاره و اشتراک خودرو بنام Free2Move است. این شرکت به پژو-سیتروئن کمک می‌کند تا اطلاعات بیشتری در مورد اولویت‌ها و سلایق خریداران آمریکایی کسب کند. البته حداقل در دههٔ آینده تا پیش از آنکه فروش پژو در آمریکا به‌اندازه‌ای برسد که سرمایه‌گذاری در این بازار را توجیه کند، این برند فرانسوی کارخانهٔ تولیدی در ایالات‌متحده احداث نخواهد کرد.

آقای ایمپاراتو دراین‌باره گفته است:

ما می‌خواهیم به روش مقیاس‌پذیر بازگشته و از صرف میلیاردها دلار جلوگیری کنیم. به همین دلیل ما هیچ سرمایه‌گذاری بزرگی برای تولید نخواهیم داشت. ما از شیوه‌های متداول استفاده نمی‌کنیم و راهی کاملاً خلاقانه برای توزیع خودرو در ایالات‌متحده داریم

به گفتهٔ پژو-سیتروئن، به لطف تاریخ غنی، طراحی و تجربهٔ رانندگی، اولین واکنش خریداران آمریکایی به محصولات پژو مثبت بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.