پولمن جانشین مایباخ می شود

پولمن جانشین مایباخ می شود

خودروهای کشیده و لیموزین پولمن که نسخه هایی بسیار مجلل بر اساس بنز کلاس S و برای روسای جمهور، مقامات و تشریفات ساخته می شوند، به تدریج جای خودروهای مایباخ را پر خواهند کرد. مرسدس بنز پیش از این عدم تمایل خود را برای تولید مدلهای جدید مایباخ اعلام کرده بود. حالا وظیفه پولمن پر کردن خلا بوجود آمده نیز می باشد. بنابراین یک مدل کشیده تر از نسل آینده مرسدس بنز اس کلاس برای جانشینی مایباخ ۵۷ و مایباخ ۶۲ به بازار خواهد آمد.

نسل آتی بنز اس کلاس باید موقعیت بنز را بعنوان سازنده خودروهای سوپر دولوکس در برابر رقبایی مثل رولزرویس و بنتلی دوباره احیا کند. با این وجود، کاری که مایباخ نتوانست از پس آن برآید، اینک با نشان بنز و تحت نام پولمن، سخت تر هم خواهد شد.

پولمن جدید (Pullman) بر اساس و بستر بنز اس کلاس با فاصله بین دو محور طولانی تر ساخته خواهد شد. این فضای اضافی برای سرنشینان عقب، امکان استفاده از امکانات و راحتی بیشتری را فراهم می سازد. بنز در نسل آینده کلاس S و SL از آلومینیوم و مواد سبک وزن به نحو گسترده تری استفاده خواهد کرد. موتور ۵.۵ لیتری S600 با دوازده سیلندر و توربوی دوبل، قدرت بخش این اتومبیل خواهد بود. با اینحال امکان انتخاب یک موتور V8 با حجم ۴.۶ لیتری توربو و همچنین یک پیشرانه هایبریدی هم محتمل بنظر می رسد.

پولمن باید از همین حالا به رقابت با آئودی A8L و ب ام و سری ۷ و رولز رویس شبح و بنتلی کانتیننتال فکر کند. در حالیکه بنز کاملا با مدلهای کلاس S شبیه است، حدود دو برابر آنها قیمت دارد و این برای تحریک حس تجمل گرایی و تفاخر طلبی خریداران کافی نخواهد بود. شاید بهتر بود مرسدس مایباخ را بازنشسته نمی کرد.

پولمن S قبل از سال ۲۰۱۵ به بازار خواهد آمد و البته قیمت آن نسبت به قیمت ۱۶۳ هزار دلاری یک S600 بسیار فراتر خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.