پورشه روف با ۷۵۰ اسب بخار قدرت

پورشه روف با ۷۵۰ اسب بخار قدرت

روف (RUF) که یکی از معروفترین و  قدیمی ترین تیونرهای پورشه در آلمان به حساب می آید مدل جدید  CTR 3 را بروی پلاتفرم پورشه ۹۱۱ برای کسانی که فکر می کنند پورشه آنها سرعت و قدرت کمی دارد، تولید کرده است. استفاده از یک قاب فضایی آلومینیومی و بدنه ساخته شده از کامپوزیت های پیچیده کولار، وزن این کوپه مهیج را کاهش داده است.

موتور ۳.۸ لیتری توربوی پورشه نیز با تغییرات انجام شده، ۷۵۰ اسب بخار قدرت و  ۷۰۸ پوند فوت گشتاور تولید می کند. این نیروی وحشتناک با یک گیربکس ۶ سرعته به چرخهای عقب منتقل می شود تا در نهایت شتابی به اندازه ۳.۳ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت  ۳۷۷ کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان بیاورد. با این مشخصات حتی پورشه روف از پورشه  ۹۱۱ GT2 RS نیز سریعتر می باشد.

دیسک ترمزهای این پورشه ۳۹ سانتی متر قطر داشته و توسط شش پیستون فشرده می شوند. چرخهای غول پیکر آن در جلو ۱۹ و در عقب ۲۰ اینچی می باشند و تنها توسط یک مهره در وسط بسته می شوند.

قیمت این ماشین هنوز اعلام نشده اما اگر روزی در آینه وسط خودرو خود چهره بامزه و خندان این پورشه قرمز رنگ را دیدید، فریب نخورید و خیلی محترمانه راه را برای آن باز بگذارید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.