پنج خودرو برتر برای رفتن به اسکی در سال ۲۰۱۳

پنج خودرو برتر برای رفتن به اسکی در سال ۲۰۱۳

اگرچه رانندگی در روزهای تابستان بدون مشکل است، ولی رانندگی در زمستان دارای جذابیتهای بسیاری می‌باشد. در اینجا ۵ اتومبیل برتر را که برای اسکی ساخته شده‌اند معرفی می‌کنیم که مجهز به از بین برنده موانع در عبور از کوه‌ها، کنترل سرعت در بزرگراه‌ها، یخ زدایی قبل از انجام کارهای روزمره، چرخ مخصوص اسکی و برف می‌باشد.

فورد فوکوس ST

این مدل برای استفاده در جاده و راه‌های باریک در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است. دارای موتوری ۲.۰ لیتری اکوبوست با توان ۲۴۷ اسب بخار و سازگار با محیط زیست می‌باشد. در این مدل ۶۷۴ لیتر محفظه بار پشت صندلیهای عقب وجود دارد. با وجودی که ST فقط با چرخهای جلو می‌راند، یک دیفرانسیل الکترونیکی برای کاهش لغزش و کاهش خطرات ناشی از گشتاور برای آن تعبیه شده است. فوکوس هاچ بک داغ و بسیار خوبی در خارج از آمریکا برای زمانی طولانی می‌باشد و به این دلیل کافی است تا ورزشکاران زمستانی زیادی در لیست خرید آن قرار گیرند.

آئودی SQ5

این مدل انتخاب هر ساله اتومبیل اسکی می‌تواند باشد، بسیار خوشایند است که ما هر روز کارایی بهتر و کاربردهای بیشتر این مدل را از سوی سازندگان ببینیم. این مدل دارای توان ۳۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۴۷ پوند فوت می‌باشد و دارای مصرف سوخت سازگار با محیط است. مهم نیست که موتور V6 سوپر شارژر آن بیشتر از بیشتر از پورشه کیمن S صدا تولید می‌کند چون یک کراس اوور لوکس است که به گیربکس با عملکرد ویژه اسکی تجهیز شده است و دارای حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد ۵.۱ ثانیه می‌باشد.

گرند چروکی SRT

جیپ گرند چروکی SRT کنونی بالاخره به سیستم چهار چرخی مجهز شد که کارایی آن را از ماشین جیپ نیز بیشتر می‌کند و در همه فصول کاربرد دارد. دارای ۲۳۶۰ کیلوگرم وزن و دارای فضای ۹۹۳ لیتر فضا برای بار می‌باشد؛ و دارای صندلیهای گرم‌تر نسبت به مدلهای موجود می‌باشد. این مدل انتخاب بسیار خوبی برای شرایط برفی و سوخت بنزینی می‌باشد. این مدل دارای موتور ۶.۱ لیتری V8 با توان ۴۷۰ اسب بخار و گشتاور ۴۶۵ پوند فوت می‌باشد. گرند چروکی SRT دارای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۴.۹ ثانیه است که نشان از کارایی بالا در مقایسه با سایر اتومبیل‌های بزرگ می‌باشد. خوشبختانه اتومبیل گرند چروکی SRT دارای ترمزی با ۶ پیستون برمبو و به اندازه ۱۵ اینچ می‌باشد. سیستم انتقال نیروی کارا به هر چهار چرخ، تا ۷۰ درصد نیروی تولیدی را به چرخهای عقب منتقل می‌کند و دارای کنترل الکترونیکی گشتاور روی دیفرانسیل می‌باشد. قیمت پایه گرند چروکی SRT حدود ۶۴ هزار دلار است. در حالیکه مدلهای کار کرده آن را می‌توانید زیر ۵۰ هزار تا خریداری کنید.

رنجروور اسپرت

اگر شما به دنبال یک وسیله نقلیه برای اسکی می‌گردید تا چکمه های پوستی شما باشد، آخرین ورژن رنجروور می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. علاوه بر آن این اتومبیل شهرت جهانی در راحتی رانندگی به طرز عجیبی در برف دارد. اینکه چرا رنجروور جایزه اول را هنوز نبرده است به دلیل کم توجهی مدیریت این اتومبیل به ترکیب تکنولوژی، کاربرد و رفع نواقص می‌باشد. با این وجود بهترین SUV سال ۲۰۱۳ همین خودرو شناخته شد. هر چهار صندلی این اتومبیل همزمان می‌توانند گرم شوند. اگر یک روز صبح شما دستکش‌هایتان را فراموش کردید، گرمای فرمان اتومبیل به شما کمک خواهد کرد تا روز دلچسبی را تجربه کنید. مقدار حجم قابل حمل در این مدل ۹۰۹ لیتر می‌باشد. موتور ۵ لیتری ۸ سیلندر سوپرشارژر رنجروور می تواند ۵۱۰ اسب بخار نیرو و ۴۱۰ پوند فوت گشتاور تولید کند. بدین ترتیب صفر تا ۹۶ کیلومتر را در ۵.۱ ثانیه طی می‌کند که برای یک SUV رقم خوبی است. آیرودینامیک بهبود یافته نیز باعث می‌شود در سرعتهای بالا و در اتوبان، دیگر عرق سردی بر بدن شما ننشیند!

مرسدس بنز E63 AMG S-Model 4Matic واگن

اگر شما پول زیادی دارید و مایل هستید که پولتان را صرف یک تکنولوژی کنید و در جستجوی یک وسیله نقلیه کامل برای کلبه ییلاقی در کنار دریاچه هستید، مرسدس بنز E63 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. مدل E63 بسیار دهن پرکن است. دارای موتور V8 با حجم ۵.۵ لیتر و توربوشارژر دوقلو با توان ۵۷۷ اسب بخار و ۵۹۰ پوند فوت گشتاور می‌باشد. این اتومبیل وقتی در حال حرکت در کوه‌ها نمی‌باشد، می‌تواند جهش تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۳.۴ ثانیه داشته باشد و در ۱۱.۷ ثانیه تا ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.