پرچم‌دار جدید مزدا جزو ایمن‌ترین خودروهای بازار

پرچم‌دار جدید مزدا جزو ایمن‌ترین خودروهای بازار

می‌خواهید بدانید کدام خودروهای صفرکیلومتر جزو ایمن‌ترین خودروها هستند؟ سبد محصولات مزدا را بررسی کنید زیرا از ۶ مدل ارائه شده این شرکت در آمریکا ۴ مدل توانسته‌اند بالاترین رتبه ایمنی که همان  Top Safety Pick + است را از موسسه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا دریافت کنند.

در این لیست قبلاً نسخه‌های سدان و هاچبک نسل جدید مزدا ۳، مزدا ۶ و کراس اوور CX-3 حضور داشته‌اند؛ و هم‌اکنون محصول پرچم‌دار این شرکت یعنی CX-9 نیز به برادران کوچک خود ملحق شده است.

مدیر تحقیق و توسعه مزدا در آمریکای شمالی درباره این خودرو گفته است:

ما می‌خواستیم خودرویی بسازیم که لذت زیادی را به زوج‌های جوان و خانواده‌های پرجمعیت ارائه کند. هم‌اکنون مفتخریم اعلام کنیم که موسسه ایمنی بزرگراه‌های ایمنی آمریکا CX-9 را به عنوان یک خودروی ایمن شناخته و دستاوردهای تیم مهندسی ما را برجسته کرده است.

این خودرو در همه‌ی ۵ تست تصادف نمره اول را کسب کرده و در تست چراغ‌های جلو نیز با لامپ‌های LED موفق بوده است. این نتایج برای کسب رتبه Top Safety Pick کافی بوده اما به لطف سیستم پیشگیری از برخورد یک رتبه پلاس دیگر نیز به آن اضافه شده است.

تنها خودروهای دیگری که در کلاس شاسی بلندهای میدسایز بالاترین رتبه ایمنی را به دست آورده‌اند عبارتند از هوندا پایلوت، هیوندای سانتافه و تویوتا هایلندر. خودروهای آکورا MDX و RDX، آئودی Q5، بیوک انویژن، لکسس NX و RX، مرسدس GLE و ولوو XC60 نیز در کلاس شاسی بلندهای میدسایز لوکس توانسته‌اند بالاترین رتبه ایمنی را کسب کنند.

بهای مزدا CX-5 جدید از ۳۱۵۲۰ دلار آغاز شده و بدین ترتیب گران‌ترین خودروی این برند لقب می‌گیرد. البته مدل MX-5 RF نیز تقریباً هم قیمت با این خودرو است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.