پروژه لوکس‌تر کردن فراری ۴۸۸ اسپایدر توسط کارلکس دیزاین

پروژه لوکس‌تر کردن فراری ۴۸۸ اسپایدر توسط کارلکس دیزاین

زمانی که صحبت از سوپرکارها می‌شود واژه هیجان‌انگیز و جذاب را حتماً باید با منحصربه‌فرد بودن ترکیب کرد. به همین دلیل است که این فراری ۴۸۸ اسپایدر با تِم زردرنگ وارد میدان شده است.

کابین سفارشی این خودرو تنها یکی از ۵ کابین ساخته شده توسط کارلکس دیزاین برای ۴۸۸ اسپایدر است و همان‌گونه که می‌بینید ترکیب متضادی از چرم زرد روشن و آلکانترا می‌باشد. تقریبا هر سطحی که مشاهده می‌شود با یکی از این دو متریال یاد شده پوشانده شده و تا زمانی که از این ترکیب رنگی متنفر نباشید نتیجه نهایی کاملاً شما را راضی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد زیبایی کلی کابین ۴۸۸ اسپایدر با کابین آبی دیده شده در ماه پیش که دارای همان الگوی چرم و آلکانترا است یکسان بوده اما در آن خودرو همه‌چیز از جمله آلکانترا رنگ آبی را به خود گرفته بودند. آن خودرو همچنین دارای عناصر زرد رنگ داخل صندلی‌ها، پایین داشبورد و پانل درب‌ها بود.

همانند ۴۸۸ آبی، این نسخه نیز به نظر می‌رسد در بخش خارجی تغییر نداشته و از آنجایی که هیچ تغییری در پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توئین توربو اعلام نشده بنابراین قدرت ۶۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۰ نیوتون متری آن از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

فراری ۴۸۸ اسپایدر در خط مستقیم می‌تواند ظرف مدت ۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت داشته باشد. این خودرو در مقایسه با برادر کوپه‌اش تنها ۵۰ کیلوگرم سنگین‌تر می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.