پرده‌ برداری از فاو JUNPAI A50

پرده‌برداری از فاو JUNPAI A50

سام کاویانی: خودرویی که در تصویر می‌بینید فاو JUNPAI A50 نام دارد، یک سدان کامپکت که از آن در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی شد. این خودرو از پلت فرمی همسان با فاو JUNPAI CX65 بهره می‌برد. مدل A50 به‌زودی وارد بازار چین خواهد شد و رنج قیمتی آن حول‌وحوش ۶۰ الی ۸۰ هزار یوآن و یا تقریباً ۸,۷۲۰ الی ۱۱,۶۳۰ دلار است.

برخلاف انتظار، طراحی چنین بدنه‌ای برای خودرویی چون JUNPAI (چین‌پای) بسیار خوب است، گو اینکه برای تکوین چنین طرحی آنها باید طراحان جدیدی را هم استخدام می‌کردند. این خودرو واقعاً از نمای ظاهری خوبی بهره می‌برد، زیرا که پیکره آن نه هیجان‌انگیز است و نه جنون‌آمیز و در یک کلمه مناسب است، زیرا که خریداران این کلاس از سدان، خواهان هیچ قسم از هیجانی نیستند. آنها تنها خودرویی را طالب‌اند که بدون حاشیه آنها را از نقطه A به نقطه B برساند.

در جلوپنجره این خودرو سه میله افقی نصب شده است که در میان آنها لوگوی بالدار شرکت فاو دیده می‌شود. در بخش عقب نیز، چراغ‌های بزرگی وجود دارند که نواری براق آنها را به هم وصل می‌کند. در بالای نوار هم لوگوی شرکت جای گرفته است. اسپویلر عقب هم به نحو زیبایی با لبه صندوق عقب ادغام شده است.

طرح داشبورد این خودرو به اندازه ظاهر آن بهبود نیافته است. کلیت این داشبورد خیلی خاص این برند و شبیه دیگر محصولات فاو است، محکم و یکپارچه اما واقعاً کسالت‌آور است، به‌ویژه بافت خاکستری رنگ آن.

فاو A50 از همان پیشرانه‌های موجود در مدل CX65 بهره می‌برد. پیشرانه‌ای به حجم ۱.۵ و به توان ۱۲۲ اسب بخار که به یک گیربکس ۶ سرعته دستی کوپل است و در کنارش، یک پیشرانه یک لیتری توربو جدید با یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دوکلاچه (DCT).

منبع: CARNEWSCHINA.COM

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.