پرده‌برداری از نسخه لوکس‌تر کیا کارنیوال با کابین چهارنفره

پرده‌برداری از نسخه لوکس‌تر کیا کارنیوال با کابین چهارنفره

با طول ۵۱۵۵ میلی‌متری، جدیدترین نسل کیا کارنیوال (سدونای اسبق) فضای کافی برای حمل ۱۱ نفر را دارد. این خودرو در بازار کره جنوبی با نسخه طویل‌تری عرضه می‌شود که طول ۵۲۰۰ میلی‌متری داشته و از ویژگی‌های لوکس‌تری سود می‌برد. ما درباره مدلی حرف می‌زنیم که قبلاً معرفی شده اما حالا نوبت به لوکس‌تر شدن هرچه بیشتر این خودرو با حذف صندلی‌های ردیف میانی رسیده است.

بله این مینی ون بزرگ تنها با چهار صندلی معرفی شده است. کارنیوال همچنان دارای سقفی با ارتفاع بیشتر مدل لیموزین قبلی بوده و از تجهیزات بیشتر سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها ماساژور پای مشابه با آئودی A8 می‌باشد. پسوند لیموزین در چنین خودرویی نشان دهنده میزان لوکس بودن آن است به گونه‌ای که یک نمایشگر ۲۱.۵ اینچی و تصفیه کننده هوا نیز در کارنیوال چهارنفره دیده می‌شوند.

از نگه‌دارنده‌های فنجان گرم و سرد شونده گرفته تا پرده‌های جانبی، کارنیوال لیموزین چهارنفره از تمامی ویژگی‌های یک محصول لوکس برخوردار است. در سقف این خودرو نورپردازی LED برای ایجاد فضایی لذت‌بخش استفاده شده و در باقی بخش‌ها نیز دیودهای نورانی بکار رفته‌اند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه بنزینی ۳.۵ لیتری با خروجی ۲۹۰ اسبی و گشتاور ۲۶۲ نیوتون متری است. البته پیشرانه دیزلی ۲.۲ لیتری نیز قابل سفارش است که قدرت و گشتاور آن به ۱۹۹ اسب بخار و ۴۴۱ نیوتون متر می‌رسد. رینگ‌های ۱۹ اینچی و افزایش ارتفاع ۳۰۵ میلی‌متری سقف نیز از دیگر ویژگی‌های نسخه لوکس‌تر کارنیوال می‌باشند.

همان‌گونه که تصور می‌کنید این ویژگی‌ها با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند. بهای کارنیوال چهارنفره از ۶۰.۶۶ میلیون وون معادل حدود ۵۳ هزار دلار برای نسخه نه‌نفره شروع شده و برای مدل هفت‌نفره نیز باید ۶۳.۸۸ میلیون وون معادل ۵۶ هزار دلار پرداخت کنید. نسخه چهارنفره این خودرو نیز ۸۸.۲۶ میلیون وون معادل ۷۷ هزار دلار قیمت دارد. کارنیوال در آمریکا بسیار ارزان‌تر بوده و نسخه پایه آن با قیمت ۳۲۱۰۰ دلاری عرضه می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
17 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.