پدیدار شدن بی ام‌ و X3 و iX3 فیس لیفت در چین

پدیدار شدن ب‌ام‌و X3 و iX3 فیس لیفت در چین

به تازگی خودروهای جدیدی در کشور چین ثبت شده‌اند و بنابراین هر خودرو باید در وب‌سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات این کشور ظاهر شود. یکی از خودروهایی که توجه ما را به خود جلب کرده ب‌ام‌و X3 فیس لیفت و برادر تمام الکتریکی آن یعنی iX3 می‌باشد. در نظر داشته باشید که ما با نسخه‌های چینی این دو کراس اوور روبرو هستیم اما انتظار داریم نسخه‌های جهانی این دو خودرو نیز تقریباً همین جزئیات را داشته باشند.

خوشبختانه جلوپنجره کلیوی شکل این خودروها ابعاد نسبتاً نرمالی داشته و بخش وسط آن‌ها به یکدیگر متصل شده است. هر دو خودروی موردبحث از پکیج M اسپورت سود می‌برند که شامل سپرهای جلوی گیراتر می‌باشد هرچند به نظر می‌رسد این سپرها طراحی نسبتاً شلوغی دارند.

شاید شنیدن اینکه کراس اوور الکتریکی iX3 هم فیس لیفت شده کمی تعجب‌آور باشد زیرا این خودرو در جولای ۲۰۲۰ معرفی شده است. البته این موضوع منطقی به نظر می‌رسد زیرا باواریایی ها می‌خواهند این خودرو طراحی هماهنگی با خانواده X3 داشته باشند چراکه هر دو ساختار تقریباً مشابهی دارند.

چراغ‌های جلو و عقب به‌روز شده بخشی از تغییرات این خودروها بوده و در مورد مدل X3 xDrive30i حاضر در تصاویر باید گفت خروجی‌های اگزوز دوبل جایگزین خروجی‌های گرد کوچک‌تر در مدل قبل از فیس لیفت شده‌اند. متأسفانه ورودی‌های هوای عمودی و غیرواقعی در سپر عقب هر دو کراس اوور بکار رفته‌اند و این مورد نشان می‌دهد که روند استفاده از قطعات غیرواقعی همچنان ادامه دارد.

گفته شده X3 و iX3 فیس لیفت شده در ماه ژوئن معرفی شده و در بخش کابین نیز تغییراتی خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که این دو خودرو از سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 8 استفاده خواهند کرد یا خیر.

احتمالاً نسخه پرچم‌دار X3 M نیز تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۲ پدیدار خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.