پایان همیشگی کار پاجروی افسانه‌ای با معرفی نسخهٔ فاینال ادیشن

نسل چهار میتسوبیشی پاجرو که از سال ۲۰۰۶ به بازار آمده است، یکی از قدیمی‌ترین خودروهای در حال تولید دنیا محسوب می‌شود. بااین‌حال، بالاخره عمر این افسانهٔ ژاپنی به پایان رسیده و میتسوبیشی برای همیشه به تولید آن پایان داده است. درواقع، تولید پاجرو از ماه مارس در کارخانهٔ میتسوبیشی در ژاپن خاتمه یافته و حالا برای خداحافظی با این ماشین، یک نسخهٔ نهایی یا فاینال ادیشن از آن برای بازار استرالیا ارائه شده است. از این نسخه تنها ۸۰۰ دستگاه عرضه می‌شود که همگی مجهز به هفت صندلی هستند و در تیپ‌های GLS، GLX و Exceed قابل خریداری خواهند بود.

دراین‌بین، تیپ پایینی به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دوربین دید عقب مجهز است و تیپ میانی از رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی، سنسورهای پارک عقب، سنسور باران، سنسور نور و صندلی‌های جلو با گرم‌کن و تنظیم برقی بهره می‌برد. برای بالاترین تیپ هم سانروف برقی، تودوزی چرمی، میدونی‌های آلومینیومی، قاب کرومی شیشهٔ جلو و نوارهای محافظ جانبی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، همهٔ تیپ‌های پاجرو فاینال ادیشن به لوازم جانبی مختلفی مثل محافظ کاپوت، کف‌پوش‌های ویژه، کاور لبهٔ صندوق بار و نشان‌های فاینال ادیشن هم مجهز شده است.

زیر کاپوت این نسخهٔ پایانی همان پیشرانهٔ ۳.۲ لیتری چهار سیلندر توربودیزل قرار گرفته که از دو سال پیش در نسخهٔ فاینال ادیشن در ژاپن مورداستفاده قرار می‌گیرد. این موتور ۱۸۹ اسب بخار قدرت و ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که این نیرو از طریق یک گیربکس پنج سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ ارسال می‌شود. میانگین مصرف سوخت این پیشرانه هم ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. میتسوبیشی انتظار دارد که ۸۰۰ دستگاه پاجرو فاینال ادیشن سریعاً فروخته شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.