پایان راه رنو تالیسمان فرا رسیده است؟!

پایان راه رنو تالیسمان فرا رسیده است؟!

اگر جدیدترین خبرهای منتشر شده صحیح باشند رنو اقدام به بازنگری اساسی در سبد محصولات خود کرده و برخی از محصولات نمادین را حذف و بجای آن‌ها قدبلندان جدیدی را طبق ذائقه مشتریان تولید خواهد نمود.

رویترز به نقل منابع از موثق خبر داده تالیسمان میان سایز و مینی ون‌های سنیک و اسپیس از جمله خودروهایی هستند که باید غزل خداحافظی را بخوانند. این تغییرات بخشی از برنامه‌ی کاهش هزینه ۲ میلیارد یورویی رنوست که طی سه سال آینده باید اتفاق بیفتد.

یکی از منابع ناشناس به رویترز گفته است:

این پروژه هنوز به‌طور کامل مطرح نشده اما اسپیس، سنیک و سدان بزرگ تالیسمان پیش از این در برنامه تولید آینده جایی ندارند و در واقع این محصولات بازنشسته خواهند شد. به‌طور خلاصه باید گفت از تعداد مینی ون‌ها و سدان ها کم شده و بر تعداد کراس اوورها و شاسی بلندها افزوده خواهد شد.

پس از خاتمه تولید تالیسمان و دو مینی ون دیگر رنو اقدام به سود بردن بیشتر از اتحاد با نیسان و میتسوبیشی خواهد کرد. برخی منابع خبری درباره تولید مدل جدید کجار با طراحی ۵ و ۷ نفره صحبت می‌کنند، خودرویی که همچنان در اسپانیا تولید خواهد شد. از طرف دیگر کارخانه رنو در شمال فرانسه که هم‌اکنون به تولید سنیک، اسپیس و تالیسمان مشغول است اقدام به تولید محصول جدید با استفاده از پلتفرم الکتریکی جدید این اتحاد خواهد کرد.

جدای از تولید قدبلندان جدید که وارد سبد محصولات نونوار شده رنو خواهند شد، خودروهای الکتریکی شده نیز جایگاه ویژه ای نزد این برند فرانسوی خواهند داشت. رنو در حال گفت‌وگو با دولت فرانسه برای اخذ کمک ۴ تا ۵ میلیارد یورویی است که این کار در صورت تحقق می‌تواند تا حدی وضعیت افت تولید و فروش رخ داده بخاطر شیوع ویروس کرونا را التیام بخشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.