پاسخ شوکه کننده ب‌ام‌و به منتقدان در فضای مجازی!

پاسخ شوکه کننده ب‌ام‌و به منتقدان در فضای مجازی!

حتماً شما هم با ما موافقید که توئیتر حتی در بهترین زمان‌های خود نیز فضای بسیار عجیب‌وغریبی است. شما می‌توانید هرگونه قضاوتی داشته باشید اما ب‌ام‌و در توئیتر حرکتی عجیب انجام داده و توجه فردی را که جهت‌گیری این برند را دوست نداشته به خود جلب کرده است. این خودروساز آلمانی به منتقد یاد شده پاسخ داده است: “اوکی بومر، و دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟!”

بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که خودروهای سری i جدید ب‌ام‌و با شعار “دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟” عرضه می‌شوند. این شعار در واقع به یکی از پایه‌ترین اصول انسان می‌پردازد. اگرچه خودروسازان در برابر انتقادات با روی گشاده عمل می‌کنند اما واکنش ب‌ام‌و به این کاربر قطعاً حرکت روی یک تیغ دو لبه است.

جدای از مفاهیم عمل‌گرایی و زیبایی‌شناسی افراد زیادی هستند که می‌گویند چرا ب‌ام‌و نمی‌توانند خودروهای الکتریکی خود را با ظاهر نرمالی بسازد. چنین واکنش‌هایی نشان می‌دهد که صنعت خودرو در حال تجربه تغییراتی بزرگ است و بهتر است خودروسازان نیز در عین تولید محصولاتی مدرن به خواسته‌های مشتریان خود گوش کنند.

آدریان فن هوی دونک معاون ارشد بخش طراحی ب‌ام‌و می‌گوید:

ب‌ام‌و iX نشان می‌دهد که ما چگونه می‌توانیم تکنولوژی‌های جدید را با یک طراحی بسیار مدرن و احساسی همراه کنیم. این خودرو از نظر تکنولوژیکی پیچیده است اما احساسی بسیار واضح و غیر پیچیده را منتقل می‌کند.

ب‌ام‌و به منظور نمایش میزان تکامل تکنولوژی الکتریکی اقدام به ایجاد صفحه سؤالاتی کرده که در آن افراد می‌توانند نظرات خود را بیان کنند. البته واضح است که تغییرات بزرگ صنعت خودرو معمولاً با انتقادات زیادی همراه می‌شوند. شاید هیچ‌یک از تغییرات قبلی به اندازه مقطع کنونی بزرگ نبوده‌اند و خب نباید جایگزینی سوخت‌های فسیلی با قوای محرکه الکتریکی را دست‌کم گرفت.

پی‌نوشت: عبارت “اوکی بومر” معمولاً توسط نوجوانان و جوانان و به منظور تمسخر رفتارهای افرادی بکار می‌رود که پس از جنگ جهانی دوم متولد شده‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.