پاریس ۲۰۱۶: معرفی فیات ۵۰۰ ریوا تِندِر

پاریس ۲۰۱۶: معرفی فیات ۵۰۰ ریوا تِندِر

خودروسازی فیات در غرفه خود از نسخه‌ای از مدل ۵۰۰ بنام ریوا تِندِر (Riva Tender) پرده برداشت که قرار است در آینده نه‌چندان دور به مدل کاملاً جدید ۵۰۰ ریوا (Riva) و آکوآریوا سوپر یاکت (Aquariva Super yacht) ملحق شده و بار دیگر تعداد گونه‌های مختلف این کوچولوی جذاب را افزایش دهد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تنها ۵۰ دستگاه در بازار فرانسه تولید خواهد شد که همگی روباز هستند.

برای تأمین قوای محرکه لازم دو گزینه وجود دارد: بلوک ۱.۲ لیتری به‌اصطلاح فایِر (Fire Engine) با خروجی ۶۹ اسب بخار؛ بلوک ۰.۹ لیتری دو سیلندر با دو خروجی متفاوت ۸۵ (با جعبه‌دنده Dualogic) و ۱۰۵ اسب بخاری.

رنگ بدنه آبی سِرا (Sera Blue)، سقف آبی‌رنگ اختصاصی، کروم کاری آینه‌های جانبی و دستگیره‌ها، تریم استخوانی، خط سرتاسری به رنگ آبی روشن (Aquamarine)، رینگ‌های ۱۶ اینچی سبک‌وزن آلیاژی ۲۰ پره هم‌رنگ بدنه و نقش عبارت Riva روی گلگیر، قوس رینگ‌ها، پنل جانبی و داشبورد مواردی هستند که ظاهر این نسخه را نسبت به سایر برادرانش متمایز می‌کنند.

در بحث داخلی، تمامی موارد سفارشی ۵۰۰ ریوا، برای تِندر هم در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، تهویه مطبوع خودکار، نمایشگر TFT با نشان ریوا و پس‌زمینه آبی روشن، کمکی هیدرولیک ترمز و چراغ‌های روشنایی در روز و مه شکن از نوع LED هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

دیگر ویژگی‌ها نیز شامل سامانه صوتی بیتس (Beats)، رهیاب مجهز به DAB، استفاده از چوب درخت ماهون آمریکایی (نوعی درخت که در گیاه‌شناسی با نام mahogany شناخته می‌شود) در داشبورد، دسته‌دنده و پنل درب‌ها، روکش چرم لحاف‌دوزی شده پالترونا فراو (Paltrona Frau) با دوخت به‌اصطلاح عاجی، آینه مرکزی الکتروکرومیک و نصب نشان Tender to Paris در جای‌جایِ فضا می‌شوند.

همراه میدونی باشید با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۶

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.