پاداش ۶ هزار دلاری فیات-کرایسلر به کارکنان

پاداش ۶ هزار دلاری فیات-کرایسلر به کارکنان

گروه خودروسازی فیات-کرایسلر سال خوبی را در آمریکا پشت سر گذاشت. این شرکت سال پیش فروش ۲.۲۴ میلیون دستگاهی داشت که افزایش ۸.۵ درصدی را در مقایسه با سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد. این افزایش فروش عموماً به خاطر رشد فروش محصولات جیپ و رم بوده که باعث شده این شرکت در بازار خودروهای سبک آمریکا سهم ۱۳ درصدی را از آنِ خود کند که آن‌هم حاکی از بهبود ۱ درصدی است.

این خودروساز حتی در سپتامبر ۲۰۱۸ فورد را پشت سر گذاشت چیزی که در ۱۱ سال گذشته بی‌سابقه بوده است. داج چلنجر هم رکورد فروش خود در سال ۲۰۱۸ را شکست و به خانه‌ی ۶۶۷۱۶ آمریکایی راه یافت.

با این عملکرد قوی در سال ۲۰۱۸، فیات-کرایسلر اعلام کرده پاداش متوسط ۶ هزار دلاری را به کارکنان ساعتی خود در این کشور پرداخت خواهد کرد.

حدود ۴۴ هزار نفر از کارکنان این خودروساز واجد دریافت این پاداش هستند. اگر یادتان باشد چند روز قبل هم دایملر اعلام کرد ۴۹۶۵ یورو (۵۶۴۰ دلار) پاداش به کارکنان خود در آلمان پرداخت خواهد کرد.

در ۱۰ سالی که از توافق تقسیم سود شرکت بین کارکنان می‌گذرد، کارکنان ساعتی فیات-کرایسلر به‌طور متوسط ۲۹ هزار دلار پاداش از سال ۲۰۰۹ تاکنون دریافت کرده‌اند. کل سرمایه‌گذاری فیات-کرایسلر در آمریکا از ۱۰ میلیارد دلار گذشته و باعث ایجاد حدود ۳۰ هزار شغل شده است.

با توجه به توافقنامه‌ی انجام شده، پرداخت پاداش حاصل از سود شرکت بر پایه‌ی عملکرد این خودروساز در بخش آمریکای شمالی انجام می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.