پاداش ۳۶ میلیون دلاری مارکیونه به خاطر عملکردش در فیات-کرایسلر

پاداش ۳۶ میلیون دلاری مارکیونه به خاطر عملکردش در فیات-کرایسلر

مدیرعامل گروه خودروسازی فیات-کرایسلر چند سال است که به خاطر درآمد فوق‌العاده خود در بین هم‌قطاران به خوبی شناخته شده است.

مارکیونه در سال ۲۰۱۷ درآمدی معادل با ۱۲ میلیون دلار داشته و البته در همین سال ارزش سهامی در حدود ۳۶ میلیون دلار به او رسیده که البته بنا به گزارش بلومبرگ به عملکرد سه سال گذشته او مربوط می‌شود.

این افزایش قابل توجه ارزش سهام فیات-کرایسلر تأثیر زیادی روی ثروت عمومی مارکیونه داشته و او را در میان ثروتمندانی قرار داشته که کمپانی‌های خود را تأسیس و اداره می‌کند نه اینکه افرادی را برای اداره کردن شرکت‌ها استخدام نماید. تا به اینجای کار ارزش سهام مارکیونه در فیات-کرایسلر به ۳۶۲ میلیون دلار می‌رسد. البته باید به ارزش سهام ۱۹۰ میلیون دلاری در فراری و ۱۶۹ میلیون دلاری در گروه صنعتی CNH نیز اشاره کرد.

مارکیونه بیش از یک‌سوم سهام ۲.۸ میلیونی خود در سال ۲۰۱۷ را به منظور پرداخت مالیات فروخته اما بازهم با این وجود ۱.۸ میلیون سهم او ارزش حدود ۴۰ میلیون دلاری دارد.

این سهام‌ها به عنوان برنامه‌ی پرداخت پاداش به ازای عملکرد محسوب می‌شود. مارکیونه به تمامی اهداف سوددهی و برنامه تجاری کمپانی رسیده است. بنا به گزارش فیات-کرایسلر، این عملکرد در میان ۱۰ عملکرد تاپ خودروسازان بوده است.

مارکیونه برنامه‌هایی برای بازنشستگی در نیمه اول سال ۲۰۱۹ دارد اما گروه فیات-کرایسلر از برنامه تجاری سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ خود در اول ژوئن سال جاری رونمایی خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.