پاداش ۱۰۹۷ یورویی دایملر به کارکنان خود

پاداش ۱۰۹۷ یورویی دایملر به کارکنان خود

با فروش ۳.۳۴ میلیون دستگاه خودروی سواری و تجاری در سال ۲۰۱۹، دایملر با اندکی افت فروش نسبت به سال ۲۰۱۸ روبرو شد؛ و اگرچه درآمد این غول خودروسازی برابر با ۱۷۲.۷ میلیارد یورو بود (افزایش ۳ درصدی نسبت به درآمد ۱۶۷.۴ میلیارد یورویی سال ۲۰۱۸)، سود خالص این شرکت از ۷.۶ به ۲.۷ میلیارد یورو کاهش یافت. علیرغم پشت سر گذاشتن سالی چالش‌برانگیز، این شرکت آلمانی با افتخار اعلام کرده حداکثر پاداش ۵۹۷ یورویی و پاداش قدردانی حداکثر ۵۰۰ یورویی را به کارکنان خود اعطا کرده است.

دایملر می‌گوید حدود ۱۳۰ هزار کارمند خود واجد دریافت این پاداش بوده و تا ماه آوریل این مبالغ را دریافت خواهند کرد. برای مقایسه باید گفت دایملر سال پیش حداکثر پاداش ۴۹۶۵ یورویی به کارمندان خود پرداخت کرد درحالی‌که پاداش سال ۲۰۱۸ آن نیز ۵۷۰۰ یورو بود.

رئیس شورای کار عمومی دایملر گفته است:

ما می‌دانیم که بسیاری از همکاران سالی با تنش‌های فراوان و بسیار سخت را پشت سر گذاشته‌اند. به همین خاطر ما با پرداخت پاداش تقدیر اضافی به کارکنان موافقت کرده‌ایم. ما از همه دوستان به خاطر عملکرد و تعهدی استثنایی تشکر می‌کنیم.

پاداش سالانه دایملر بر پایه سود عملیاتی سالانه پرداخت می‌شود. در سال ۲۰۱۹ سود عملیاتی این شرکت ۴.۳ میلیارد یورو بوده درحالی‌که این میزان در سال ۲۰۱۸ برابر با ۱۱.۱ میلیارد یورو بود. مقایسه این دو رقم به سادگی نشان می‌دهد که پاداش سال ۲۰۱۹ کارکنان دایملر کمتر بوده است.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره دایملر نیز اظهار داشته است:

سال ۲۰۱۹ سالی چالش‌برانگیز برای ما بود و تلاش ویژه‌ی کارکنان را طلب می‌کرد. ما می‌خواهیم تعهد فوق‌العاده‌ی کارکنان در پشت سر گذاشتن سال پیش را با پاداشی ویژه تقدیر کنیم.

دایملر از سال ۱۹۹۷ تاکنون پاداش‌هایی بر پایه میزان سود خود را بین کارکنان تقسیم می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.