و سرانجام مرسدس بنز S65 AMG

و سرانجام مرسدس بنز S65 AMG [ویدئو]

بالاخره مرسدس بنز، ۲۰۱۴ S65 AMG را به صورت آنلاین قبل از حضور در نمایشگاه لس‌آنجلس و توکیو رونمایی کرد.

اگر چه اس کلاس لباسی جدید به تن خود کرده است اما در طراحی آن هیچ شگفتی یافت نمی‌شود و دارای ظاهری آشنا است. از ظاهر که بگذریم، موتور توئین توربو ۶ لیتری V12 توجهمان را به خودش جلب می‌کند. بر اساس گزارشات قبلی، این پیشرانه بین دور موتور ۴۸۰۰ تا ۵۴۰۰ حدود ۶۳۰ اسب بخار قدرت و بین دور موتور ۲۳۰۰ تا ۴۳۰۰ بیش از ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی ۱۱.۹ لیتر در هر صد کیلومتر است و با تولید ۲۷۹ گرم گاز C02 یکی از پاک‌ترین خودروها بشمار می‌آید. همچنین مرسدس بنز درباره این پیشرانه این چنین می‌گوید:

اقتصادی‌ترین موتور V12 جهان با بیشترین عملکرد از لحاظ قدرت و گشتاور.

AMG روی این خودرو رینگ‌های ۲۰ اینچی چند پره آلیاژی سبک انداخته که در جلو داخل لاستیک‌های ۲۵۵ / ۴۰ R20 و در عقب داخل لاستیک‌های ۲۸۵ / ۳۵ R20 قرار گرفته‌اند. آپشنسیستم ترمز کامپوزیتی با عملکرد بالا نیز برای این خودرو قابل سفارش است که ۲۰ درصد سبک‌تر از ترمز های استاندارد این خودرو است. این سیستم دارای دیسک‌های ۴۲۰ میلی متری و کالیپر هایی با رنگ مخصوص است.

مدلی با فاصله محوری بیشتر نیز در دسترس است اما AMG S65 استاندارد برای فروش در ماه مارس سال آینده برنامه ریزی شده است آن هم با قیمت ۲۳۲.۰۵۰ یورو(شامل مالیات).

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.