ویژگی‌های نسل جدید جیپ گرند چروکی ۲۰۲۱

ویژگی‌های نسل جدید جیپ گرند چروکی ۲۰۲۱

شاید دیترویت را شهر موتور بخوانند اما خودروهایی که در آنجا ساخته می‌شوند تنها به اندازه انگشتان یک دست است!

البته این تعداد خودرو می‌تواند در آینده بیشتر شود چراکه وال‌استریت ژورنال گزارش داده فیات-کرایسلر تأسیسات جدیدی در دیترویت تأسیس خواهد کرد. اگرچه در خبر منتشر شده اشاره زیادی به جزئیات نشده اما گفته می‌شود این کارخانه به تولید یک شاسی‌بلند جدید مبادرت خواهد کرد.

خبر دیگر منتشر شده توسط دیترویت نیوز نیز نشان می‌دهد این خودروساز تأسیسات پیشرانه‌ی سابق خود را به کارخانه‌ی ساخت خودروی جدیدی تبدیل خواهد کرد. این کارخانه از سال ۲۰۱۲ تاکنون غیرفعال بوده و ظاهراً در فرم جدید به تولید نسل جدید جیپ گرند چروکی مشغول خواهد شد.

منابع مطلع گفته‌اند گرند چروکی جدید به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ و به عنوان شاسی‌بلندی سه ردیفه عرضه خواهد شد. جیپ چیز زیادی درباره‌ی این خودرو نگفته اما جدیدترین برنامه‌ی فیات-کرایسلر نشان می‌دهد نسل بعدی گرند چروکی از تکنولوژی خودران و قوای محرکه‌ی پلاگین هیبرید برخوردار خواهد بود.

علیرغم عرضه با سه ردیف صندلی، نسل جدید گرند چروکی در جایگاهی بین واگونیر و واگونیر جدید قرار خواهد گرفت. هر دو خودروی یاد شده نیز دارای تکنولوژی خودران و قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی خواهند بود.

زمانی که کارخانه‌ی جدید به راه بیفتد، تأسیسات مونتاژ جفرسون شمالی نیز که فعلاً به تولید گرند چروکی و داج دورانگو مشغول است دستخوش تغییراتی خواهد شد. پس از دگرگونی موردنیاز، این کارخانه شروع به تولید گرند چروکی جدید خواهد کرد.

انتظار می‌رود هفته‌ی آینده بیانیه‌ای رسمی دراین‌باره منتشر شود و احتمالاً به ایجاد ۴۰۰ شغل جدید هم در آن اشاره خواهد شد.

در خبر مرتبط دیگری هم باید گفت فیات-کرایسلر انتظار دارد بازسازی تأسیسات وارن تراک را سال آینده آغاز کند تا به این ترتیب این کارخانه نیز مشغول تولید واگونیر و گرند واگونیر جدید شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.