وولینگ هونگ گانگ S3، جدیدترین کراس‌اوور جنرال موتورز برای چین

وولینگ هونگ گانگ S3، جدیدترین کراس‌اوور جنرال موتورز برای چین

جنرال موتورز به همراه دو شرکت چینی به‌صورت محلی سرمایه‌گذاری مشترک بزرگی را انجام داده که تحت عنوان SAIC-GM-Wuling شناخته می‌شود. حال این جوینت ونچر جدیدترین کراس‌اوور خود را تحت برند وولینگ و با نام هونگ گانگ S3 معرفی کرده است که تنها ۵۶,۸۰۰ یوآن معادل فقط ۸۵۵۰ دلار قیمت دارد یعنی حتی کمتر از قیمت نسخهٔ پایهٔ فورد فی‌یستا؛ بنابراین حالا هونگ گانگ S3 یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای بازار چین محسوب می‌شود که حتی بالاترین مدل آن نیز ۸۱,۸۰۰ یوآن معادل ۱۲,۳۲۰ دلار قیمت دارد.

البته این کراس‌اوور توسط اتحاد SAIC-GM-Wuling صرفاً برای بازار داخلی چین در نظر گرفته شده و بنابراین انتظار نمی‌رود که نه حالا و نه هیچ‌وقت دیگر در بازارهای غربی عرضه گردد. درهرحال، طراحی بیرونی هونگ گانگ S3 یادآور محصولات قدیمی شورلت و دوو است که البته با استفاده از چراغ‌های LED روشنایی در روز در طرفین سپر، مه‌شکن‌های بزرگ و سقف شناور سعی شده نمایی بروز به آن بخشیده شود.

در داخل این کراس‌اوور چینی-آمریکایی هم تودوزی چرم دورنگ، یک نمایشگر LCD هشت اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و یک صفحه آمپر الکتریکی بزرگ ارائه شده است. همچنین در اینجا برای آنچه که خودروسازان آن‌را حس لوکس توصیف می‌کنند، یک ساعت آنالوگ کوارتز در میانهٔ داشبورد کار شده است. این خودرو مجهز به سه ردیف صندلی با ترکیب ۲+۲+۳ است که همهٔ آن‌ها مجهز به دریچه‌های تهویه و پورت USB هستند.

این کراس‌اوور ارزان‌قیمت بر اساس همان پلت‌فرم هونگ گانگ MPV ساخته شده و در عقب از تعلیق چند اتصالی استفاده می‌کند. همچنین این ماشین به سیستم‌های ایمنی مانند ESC، کروز کنترل، سیستم کمک به شروع حرکت در سراشیبی‌ها و… هم مجهز شده است. برای هونگ گانگ S3 دو پیشرانهٔ مختلف ارائه می‌شود که در اصل نسخه‌های تنفس طبیعی و توربوشارژ از یک موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.