وولینگ شینگچن هیبریدی با قیمت زیر ۱۵ هزار دلار در چین معرفی شد

وولینگ شینگچن هیبریدی با قیمت زیر ۱۵ هزار دلار در چین معرفی شد

با اولین محصول هیبریدی جوینت ونچر جنرال موتورز در چین یعنی وولینگ شینگچن آشنا شوید. شاسی‌بلند موردبحث که از قوای محرکه هیبریدی استفاده می‌کند به‌صورت رسمی و با قیمت پایه معادل ۱۴۴۵۹ دلاری روانه بازار این کشور شد.

به گزارش میدونی و به نقل از carscoops، نیروبخش وولینگ شینگچن پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری بنزینی و واحدی الکتریکی است که قدرت ۱۳۴ اسب بخاری دارد. اگرچه این خودروساز قدرت و گشتاور ترکیبی قوای محرکه خودروی خود را اعلام نکرده اما می‌گوید شینگچن در عرض ۳.۲ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد رساند. این شاسی‌بلند از نظر مصرف سوخت نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. در واقع وولینگ می‌گوید مصرف سوخت شینگچن در هر صد کیلومتر برابر با ۴.۶ لیتر بوده و این میزان در سیکل ترکیبی به ۵.۷ لیتر می‌رسد.

طراحی ظاهری خودروی موردبحث کاملاً چشمگیر از کار درآمده و از زبان طراحی خاص وولینگ استفاده می‌کند. نمای جلوی شینگچن با جلوپنجره سرراست مشکی و یک جفت چراغ چندضلعی و زاویه‌دار شناخته می‌شود. مه شکن‌های جداگانه نیز جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند. از جمله شاخصه‌های دیگر نمای جلو می‌توان به بخش سیاه‌رنگ سپر جلو و فلاپ نقره‌ای اشاره کرد.

با رسیدن به بخش عقب خودرو شاهد چراغ‌های سه‌گوش خواهید بود که با تریم مشکی براقی به یکدیگر متصل شده‌اند. گفته می‌شود وولینگ شینگچن طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۴۹۵۴/۱۸۲۰/۱۷۵۰ میلی‌متری دارد و فاصله بین محوری آن نیز به ۲۷۵۰ میلی‌متر می‌رسد. کابین این خودروی چینی هم پر از تجهیزاتی است که مشتریان چینی به آن‌ها علاقه‌مند هستند. برای مثال پشت آمپرهای دیجیتالی ۸ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، غربیلک فرمان D کات، به‌روزرسانی از راه دور سیستم‌عامل لینگ OS و… جزو موارد قابل‌ذکر هستند. پشتی صندلی‌های ردیف دوم نیز تا ۱۴ درجه به سمت عقب خم می‌شود تا سرنشینان راحتی بیشتری داشته باشند. مشتریان همچنین می‌توانند سانروف پانورامیک را با پرداخت مبلغ اضافی سفارش دهند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.