ون‌های مسافرتی وی-کلاس مارکوپولو

ون‌های مسافرتی وی-کلاس مارکوپولو

مرسدس بنز ویتو به‌عنوان یک ون تجاری لوکس، می‌تواند کاربری‌ها متفاوت و پیکره‌بندی‌های متنوعی داشته باشد. اما شاید جالب‌ترین مدل آن، نسخه کمپر مارکوپولو است. مدلی که می‌تواند برای یک سفر تفریحی لذت‌بخش، گینه ای ایده آل به شمار آید.

وی-کلاس مارکوپولوی جدید، ساده‌تر و کمتر فانتزی‌ نسبت به مدل سال گذشته آن است. البته ابعاد آن تغییری نکرده است. طول ۵.۱۴ متری و عرض ۱.۹۳ و ارتفاع ۱.۹۸ متری، کاملاً فضایی وسیع و دلپذیر برای یک مسافرت راحت را فراهم می‌سازند. داشبورد و فضای داخلی این ون هم از لوکس‌ترین طراحی در این کلاس از خودروها بهره می‌برد. داشبورد نسبت به مدل سال گذشته کاملاً دگرگون شده و مشابه مدل‌های سواری اخیر بنز است. آشپزخانه سفری همراه با کابینت و کشوهای متعدد، یخچال، کمد لباس در سمت چپ، صندلی‌های نیمکتی تخت خواب شونده در عقب، لوازم رفاهی و تخت خواب سقفی از ویژگی‌های این مدل می‌باشند.

برای پیشرانه این خودرو می‌توان از موتور ۱.۶ لیتری دیزلی برای نوع دیفرانسیل جلو با قدرت ۱۱۵ اسب بخار و یا یکی از موتورهای دیزلی ۲.۱ لیتری با سه تنظیم ۱۶۳، ۱۳۶ و ۱۹۰ اسبی به‌صورت دیفرانسیل عقب بهره برد.

جای تعجب نیست که نسخه مارکوپولو، گران‌ترین مدل کمپر کلاس وی به شمار می‌آید. قیمت این خودرو در آلمان ۵۴ هزار یورو و در آمریکا ۵۸ هزار دلار با احتساب مالیات ۱۹ درصدی است. این در حالی است که قیمت پایه ون‌های کمپر از ۳۹ هزار یورو و ۴۱ هزار دلار آغاز می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.