ونوسیا D60، نسخه چینی نیسان سیلفی

ونوسیا D60، نسخه چینی نیسان سیلفی

آنچه را که در تصویر ملاحظه می‌کنید، خودروی ونوسیا D60 سدان است. زیباترین خودرویی که از برند ونوسیا تاکنون به بازار عرضه شده است. ونوسیا D60 دارای یک جلوپنجره کوچک است که در جوانب آن چراغ‌هایی شیک جای گرفته‌اند. همچنین دارای سپری با چاک بزرگ مشکی، کاپوتی سخت تراش‌خورده و چین‌هایی برجسته در کناره‌های بدنه خود است؛ اما این خودرو به چرخ‌های بزرگتری نیاز دارد.

ونوسیا (VENUCIA) یک زیر برند از مجموعه دانگ فنگ – نیسان است. این جوینت‌ونچر گونه‌های متفاوتی از خودروهای برند نیسان را برای بازار چین تولید می‌کند. ونوسیا D60 هم بر مبنای نیسان سلفی سدان تکوین و توسعه یافته است.

بهای نیسان سیلفی سدان از ۹۹,۸۰۰ یوآن (۱۴,۹۰۰ دلار) شروع و به ۱۲۰,۸۰۰ یوآن (۱۸,۰۰۰ دلار) ختم می‌گردد؛ و تنها با یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۱۲۶ اسب بخاری عرضه می‌شود. پیشرانه‌ای که نسخه‌ای سخت مشابه آن، نیروبخش ونوسیا D60 خواهد بود. ونوسیا D60 در ماه نوامبر سال جاری و با بهایی حول و حوش ۸۵,۰۰۰ یوآن (۱۲,۷۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. این خودرو کمابیش با رقمی کمتر از نیسان سیلفی قیمت‌گذاری شده است.

فرم کابین آن در حد خوبی است اما به اندازه نمای ظاهری آن خاص نیست. پلاستیک‌های به کار رفته در آن ارزان قیمت هستند و فرمان هم به نظر از سبک و مد خیلی قدیمی بهره می‌برد. یک صفحه نمایش لمسی به سایز ۹ اینچ در میانه کنسول آن نصب شده که از گرافیک خیلی شفاف و واضحی برخوردار است. نیمکت صندلی عقب هم از فضای کافی برای جادادن سه سرنشین بهره می‌برد. میان صفحات آنالوگ مدرج پشت آمپر آن‌هم یک صفحه TFT نصب شده است.

یک نیسان با کت و شلواری تیز، ونوسیا D60 آماده حضور در بازار چین است.

منبع: CARNEWSCHINA.COM

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.