ولوو سکوی پرتاب جیلی خواهد شد؟!

ولوو سکوی پرتاب جیلی خواهد شد؟!

جیلی برنامه‌های مفصلی برای تبدیل شدن به اولین غول خودروسازی جهانی از کشور چین دارد و می‌خواهد با کمک‌های ولوو این کار را انجام دهد. همان‌گونه که می‌دانید ولوو از سال ۲۰۱۰ تاکنون تحت تملک جیلی قرار دارد.

جیلی می‌خواهد از پلتفرم ماژولار کامپکت CMA ولوو برای یک سری از محصولات جدید برند پروتون استفاده کند. همچنین این شرکت از پلتفرم BMA کلاس B برای دیگر محصولات پروتون سود خواهد برد.

معاون بخش تحقیقات جیلی می‌گوید:

CMA هسته اصلی طراحی معماری آتی جیلی خواهد بود. ما با توسعه این معماری درس‌ها و تکنولوژی‌های زیادی را یاد گرفته‌ایم.

او همچنین می‌گوید پلتفرم CMA به جیلی و ولوو اجازه خواهد داد تا خودروها را سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر طراحی کرده و سهم بالاتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

از آنجایی که جیلی می‌خواهد به عنوان یک بازیگر جهانی مطرح شود بنابراین گفت‌وگوهایی با ولوو برای ادغام انجام داده، حرکتی که می‌تواند ارزشی حدود ۲۲ میلیارد دلار را در پی داشته باشد. از طرف دیگر گروه هلدینگ جیلی سهم ۹.۷ درصدی از دایملر و بخش اعظم لوتوس را در اختیار داشته و این امر نیز می‌تواند راه را هموارتر کند.

جیلی می‌گوید تمامی محصولات جدیدش از پلتفرم‌های CMA، BMA و دیگر پلتفرم‌های مرتبط استفاده خواهند کرد. این شرکت همچنین اقدام به تولید محصولات الکتریکی و ارتباطی جدیدی خواهد کرد. این خودروساز چینی به دنبال تغییر پلتفرم نسل بعدی برخی از محصولات خود همچون سدان های بوروئی و امگرند است تا زمان توسعه آن‌ها از ۲۴ تا ۳۰ ماه به ۱۸ ماه کاهش یابد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.