وقتی نیسان ۳۷۰Z تیون شده به خاطر کل‌کل با تسلا آتش می‌گیرد!

وقتی نیسان ۳۷۰Z تیون شده به خاطر کل‌کل با تسلا آتش می‌گیرد!

برای رقابت با تسلا مدل S باید قدرت بسیار زیادی داشته باشید؛ اما همان‌گونه که مالک این نیسان ۳۷۰Z می‌فهمد، آتش واقعی خیلی در بحث سریع رفتن کمک نمی‌کند چه برسد به اینکه بخواهید با تسلا مدل S پلد رقابت کنید!

شاید ایلان ماسک و مدیرانش در زمینه اعلام شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۱.۹۹ ثانیه‌ای مدل S پلد غلو کرده باشند اما اشتباه نکنید! مدل S پلد پرشتاب‌ترین خودروی تولیدی بازار است هرچند از لیست باید ریماک هایپرکار را فاکتور بگیرید.

اما جامعه تیونینگ نظر دیگری درباره خودروهای الکتریکی دارد و یکی از آن‌ها هم مالک این ۳۷۰Z است. این فرد زمان زیادی را صرف تیونینگ خودروها و استخراج قدرت دو برابری در مقایسه با مدل‌های استاندارد می‌کند؛ و خب واضح است که این خودروها از نظر شتاب گیری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

بر اساس آنچه در توضیحات ویدئو دیده می‌شود، این نیسان ۳۷۰Z زرد رنگ قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را روانه چرخ ها می‌کند و بنابراین از پکیج توربو برای بهبود شتاب گیری استفاده کرده است. لازم به ذکر است نسخه استاندارد این کوپه ژاپنی تنها ۳۳۲ اسب بخار قدرت دارد.

مالک در روی کاغذ فکر می‌کند این نیسان تیون شده می‌تواند تسلای سنگین‌تر و پرقدرت‌تر را شکست دهد؛ اما آیا این‌گونه خواهد بود؟

در درگ اول به نظر می‌رسد نیسان پیش می‌افتد هرچند از آنجایی که تسلا مدل S پلد صدایی ندارد، به سختی می‌توان فهمید راننده میدونی گاز را چگونه می‌فشارد؛ اما زمانی که میدونی گاز را فشار می‌دهد نیسان سریعاً ناپدید می‌شود.

مالک ۳۷۰Z به وضوح دنبال جبران مافات است هرچند به زودی می‌فهمد کار به این راحتی‌ها نیست. راننده نیسان حتی منتظر پایان شمارش معکوس در درگ دوم نمی‌ماند و میدونی گاز را می‌فشارد اما صدای ناخوشایندی از قوای محرکه به گوش می‌رسد و به دنبال آن برق نارنجی پررنگی از پشت نیسان دیده می‌شود و این خودرو آتش می‌گیرد.

خوشبختانه به نظر می‌رسد آتش خودبه‌خود خاموش می‌شود اما رنگ صندوق و سپر عقب کاملاً از بین رفته است. مشخص نیست این خودرو از نظر مکانیکی چه آسیبی دیده است اما قطعاً مالک با هزینه سنگینی روبرو خواهد شد. آیا بهتر نبود مالک Z شکست را می‌پذیرفت و هزینه سنگین تعمیر این خودرو را به جان نمی‌خرید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.